Etä- ja lähityön yhdistäminen (90 min)
Konkreettiset vinkit tavoitteelliseen tiimityöhön
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Etä- ja lähityön yhdistäminen (90 min)

25.05.2021, Webinaari , Webinaari 22 huhtikuun, 2021 Sampo Korppoo

Tiimityö , Työilmapiiri

Varmista tiimin tuloksentekokyky

Miten pidät tiimin kasassa ja suunnassa?

Etätyön lisääntyminen muokkaa työyhteisöjä. Monipaikkaisuus vaikuttaa herkästi tiimin me-henkeen ja tuloksentekokykyyn, mutta siitä voidaan tehdä myös vahvuus. Työn muuttuminen tarjoaa tilaisuuden vahvistaa tiimiä, luoda ajan mukaiset pelisäännöt ja suunnata fokus entistä vahvemmin kohti tavoitteita.

Tiimityö voi olla toimivaa ja innostavaa, vaikka ollaan vuoroin etänä, vuoroin toimistolla.

Kenelle
Webinaari on suunnattu erityisesti esimiehille, tiiminvetäjille ja projektipäälliköille, mutta kaikki ovat tervetulleita mukaan.

Hyödyt
Saat konkreettisia vinkkejä
– miten tunteita voi käsitellä tiimissä
– mihin kiinnittää huomiota me-hengen ja tuloksekkaan yhteistyön ylläpitämisessä
– millaiset pelisäännöt auttavat tavoitteita kohti
– miten koko tiimi pidetään samassa suunnassa epävarmuudesta huolimatta.

Pirkko Tavaila, etä- ja lähityön yhdistämisen asiantuntija
Pirkko Tavaila on tiimien kehittäjä ja kukoistavan yrityskulttuurin edistäjä. 30 vuoden liiketoimintaosaaminen eri toimialoilta ja erilaisista tehtävistä yhdistettynä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin osaamiseen tekee hänestä arvokkaan modernin työelämän kehittäjän.

Pirkko on toiminut Timanttia Consulting Oy:n hajautetun työn ja etäjohtamisen asiantuntijatiimissä vuodesta 2018. Hänen erityisosaamistaan on itsensä johtaminen ja omasta hyvinvoinnista huolehtiminen etätyössä sekä toimivan yhteistyön ja tiimityön varmistaminen hajautetuissa tiimeissä.

12:45 Yhteyksien testaus

13:00 Tervetuloa webinaariin!

– Epävarmuuden ja etäisyyden vaikutukset tiimityöhön ja yhteisöllisyyteen
– Kuuntelemisen taito ja hyvän työilmapiirin rakentaminen monipaikkaisuudesta huolimatta
– Yhteiset pelisäännöt antavat raamit yhteistyölle
– Päämäärä ja tavoitteet me-hengen vahvistajana
– Olennaiseen keskittymisen taito ja edellytykset
– Tiimin jäsenten osallistaminen ja osallistuminen etänä

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaari päättyy

25.5.2021 klo 13:00 – 14:30

– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

197 euroa / hlö + alv 24 %
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.