Etäkokousten parhaat käytännöt (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Etäkokousten parhaat käytännöt (90 min)

28.10.2020, Webinaari , Webinaari 17 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Vuorovaikutus

Opi etäkokousten 10 tärkeintä vaikuttavuuskeinoa.

Etäkokoukset: puuduttavia energiavarkaita vai innostavia päivän kohokohtia? Sinä voit valita kumpia; välttämällä sudenkuopat ja panostamalla vaikuttavuuteen.

Kevään empiiristen havaintojen perusteella valtaosa etäkokouksista ja webinaareista hukkaavat mahdollisuutensa. Vetäjät eivät ole huomioineet vastaanottajien teknisiä ja kognitiivisia rajoitteita ja mahdollisuuksia.

Kenelle
Kaikille, joilla on tarve saada tuloksia ja innostusta aikaan myös etänä.

Hyöty osallistujalle
Kun tiedostat etäkokousten ja webinaarien tekniset ja kognitiiviset mahdollisuudet, saat valtavan kilpailuedun muihin nähden.

Toni Hinkka
Toimitusjohtaja, johtamisaktivisti Toni Hinkka on Suomen tunnetuin ja arvostetuin johtamisen ammattimentori ja vaikuttamisen taidon kouluttaja.

Hän on katsonut ja analysoinut webinaareja, etsien esimerkkejä hyvästä ja ei niin hyvästä.

13:45 Yhteyksien tarkistus

14:00 Tervetuloa webinaariin!

Etäkokousten seitsemän kuolemansyntiä
• Tyypilliset vaikuttavuudenpilaajat, joita et ehkä ole tullut ajatelleeksi, mutta kuultuasi pidät itsestään selvinä.
• Helpot, heti käyttöön otettavat keinot niiden välttämiseen.

Etäkokousten 10 kultaista sääntöä
• Kun sisäistät nämä ja sovellat näitä, peittoat vaikuttavuudellasi yli 90 prosenttia etäesiintyjistä ja kokoustajista.
• Neuvot perustuvat ymmärrykseen aistiemme ja aivojemme toimintaperiaatteista.

Kysymyksiä ja vastauksia
• Jokaiseen kysymykseen vastataan – joko koulutuksen aikana tai jälkikirjoituksina.

Aikaa kysymyksille

15:30 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?
Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Ajankohta: 28.10.2020 klo 14:00 – 15:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujan katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.