Etäpalaverien mestaruusluokka (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Etäpalaverien mestaruusluokka (3 h)

19.01.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 2 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia , Vuorovaikutus

Etäkokoukset ja -koulutukset yleistyvät yhä useammassa yrityksessä ja palaverit muuttuvat entistä pitkäveteisemmiksi. Pelasta omat kokouksesi ja osallistu Etäpalaverien mestaruusluokka -koulutukseen, jonka avulla teet itsestäsi paremman etäkokoustajan tai -kouluttajan!

Tavoite
Koulutuksessa opit tekniikat, joilla pystyt tehokkaasti vetämään erilaisia palavereja tai koulutuksia, vaikka et olisikaan samassa paikassa kuin yleisösi. Tutustumme etäpalavereissa tarvittaviin työkaluihin ja laitteistoon sekä tehokkaaseen esiintymiseen etänä.

Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat parantaa kykyään esiintyä ja esittää sisältöä etäkokouksissa. Koulutus soveltuu hyvin myös kouluttajille, jotka haluavat siirtää osaamistaan läsnäkouluttamisesta myös etäkoulutuksiin.

Ohjelmaversio
Koulutuksessa käytetään Teams-sovellusta koulutusten välineenä, mutta koulutus soveltuu myös muiden etäpalaverivälineiden käyttäjille.

Kouluttaja:
Esa Riutta

Esa kouluttaa sosiaalisen median kurssit perusteista aina markkinointiin ja videon striimaamiseen saakka. Lisäksi hän taitaa myös Microsoft Officen valikoiman, kuvankäsittelyn ja mobiilin. Esa tunnetaan myös Wistec Onlinen WebOpena.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
Tämä oli loistava koulutus kaikin puolin ja hyvin rakennettu kokonaisuus!
Opin paljon uutta, vaikka alue olikin tuttu entuudestaan. Kouluttaja selkeä, osaava ja asiantunteva. Erinomainen koulutus!
Etäpalaverien ollessa pysyvä tila, koulutustilaisuudesta sai hyviä vinkkejä palavereihin.
Kouluttajalla hyvät esiintymistaidot, homma ns. hanskassa koko koulutuksen ajan + kouluttaja vastasi aktiivisesti kysymyksiin koko koulutuksen ajan + kouluttajalla miellyttävä ja selkeä ääni + kouluttaja antoi runsaasti vinkkejä jatkoja varten
Miellyttävä ääni ja rytmi. Selkeä esitys, täyttä asiaa! Helppoja, käyttökelpoisia vinkkejä!
Miellyttävä ja kiinnostavasti asian esittävä kouluttaja. Aihe ajankohtainen ja vaikka moni asia oli ennestään tuttu sain useita vinkkejä joilla tehdä omaa ja kollegoiden työtä näyttämään hieman ammattimaisemmalta.

Tie etäpalaverien mestariksi
– Yllättävät tavat, millä etäpalaveri ja -koulutus eroavat läsnäolosta
– Miten esiintyä, kun yleisö ei näe sinua tai näkee sinut kameran kautta
– Kauanko tätä jaksaa kuunnella? Etäkokouksen tai etäkoulutuksen sopiva kesto ja tauottaminen