Excel intensiivikurssi (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Excel intensiivikurssi (1 pv)

04.05.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 17 maaliskuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Oletko itseoppinut Excelin käyttäjä mutta tarvitset nopeaa peruskurssia täyttämään aukkoja ja tehostamaan Excel-työskentelyä? Tai oletko joskus käynyt peruskurssin mutta et ole juurikaan käyttänyt ohjelmaa ja haluat kerrata ja tehostaa perusasioita ja saada hyviä käytännön vinkkejä työskentelyyn? Silloin tämä Excel koulutus on juuri sinulle!

Koulutuksessa käydään läpi Excelin perusasioita ja tehokkaita tapoja toimia. Koulutuksen jälkeen osaat käyttää Exceliä päivittäisiin perustarpeisiisi.

Excel intensiivi -koulutuksemme on tahdiltaan nopea. Jos olet vasta aloittamassa Excelin käyttöä tai jos olet käyttänyt Exceliä hyvin vähän, suosittelemme sinulle hitaammin etenevää kahden päivän kurssiamme Excelin tehokas peruskäyttö.

Esitiedot:
Saat parhaan lopputuloksen koulutuksesta, kun sinulla on jo jonkin verran Excel-ohjelman käyttökokemusta.

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Sisältö:

Excelin työskentely-ympäristö

– valintanauha ja pikatyökalurivi
– työkirjan ja taulukon rakenne

Perustyöskentely Excelin laskentataulukossa

– Tiedon syöttäminen ja hallinta
– Kopioi tai siirrä tietoa
– Automaattiset ja omat sarjat
– Otsikoiden lukitseminen näytöllä

Excel-taulukon muotoilu

– Solumuotoilu
– Sarakkeiden ja rivien hallinta
– Automaattinen muotoilu

Laskenta Excel-taulukossa

– Kaavat ja laskelmat
– Summafunktio
– Perusfunktioita mm. keskiarvo, laske, laske.jos, summa.jos

Excelin soluviittaukset

– Suorat ja suhteelliset soluviittaukset

Excel-työkirjan hallinta

– Laskentataulukon lisääminen ja nimeäminen
– Ryhmäkäsittely
– Peruslaskenta taulukoiden välillä

Excel-taulukon tulostus

– Esikatselu
– Sivun asetukset (tulostuksen asetukset)
– Sivukatkot
– Otsikot tulostuksessa

Kaavion eli kuvaajan luonti ja muokkaus Excelissä

Taulukon (table) perushallinta

– Mikä on Excel-taulukko?
– Lajittelu eli järjestäminen
– Pikasuodatus eli poiminta

Taulukon suojaus

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

Voit osallistua koulutukseen myös etänä.

maanantai 04.05.2020

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.