Excel – talous- ja henkilöstöraportointi (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Excel – talous- ja henkilöstöraportointi (2 pv)

26.-27.02.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 18 helmikuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Projektinhallinta , Taloushallinto ja verotus

Excel on maailman käytetyin raportointiohjelma! Osaatko hyödyntää Excelin uusimpia työkaluja raportoinnissa? Tule oppimaan uusia tapoja yhdistellä ja muokata tietoja ja muodostaa dynaamisia raportteja. Työaika tehostuu huomattavasti Excelin uusien työkalujen käyttöönoton myötä.

Excel tarjoaa huikeita mahdollisuuksia talous- ja henkilöstöhallintoon. Koulutuksessa saat käytännönläheiset opit aineistojen keräämiseen, muokkaukseen, yhdistelyyn, raportointiin ja visualisointiin.

Koulutuksessa käymme läpi Excelin käyttöä HR-raportoinnissa ja perehdymme Excelin raportointia helpottaviin toimintoihin. Koulutuksen aikana teemme paljon käytännön harjoituksia, joissa käsittelemme eri järjestelmistä tuotua tietoa.

Kohderyhmä
Kurssi sopii erinomaisesti talous- ja henkilöstöhallinnon raportoinnista vastaaville. Koulutus soveltuu Excel 2010, 2013 ja 2016-versioiden käyttäjille, joille Excel on tärkeä työväline.

Kurssin materiaalit
Kurssin materiaalit Koulutuksen hintaan sisältyy Excel 2013-laatua taulukoihin kirja sekä Laatua Raportointiin Excelillä -kirja (Docendo). Harjoituksissa käytetään talous- ja henkilöstöhallinnon dataa.

Kouluttaja
Asiantuntijana Tehokas taloushallinnon raportointi Excelillä -koulutuksessa toimii Arja Kuukkanen Powen Oy:sta. Arjalla on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Office Excel -ohjelman kouluttamisesta, konsultoinnista ja sovelluskehityksestä. Arja on menestyksekkäästi toteuttanut tiedonkeruu- ja raportointiratkaisuja taloushallintoon niin pienille kuin isoille organisaatioille.

PÄIVÄ 1

EXCEL-LOMAKKEET

• Lomakkeen suunnittelu ja luominen
  • Kaavat ja funktiot
  • Ehdollinen muotoilu
  • Kelpoisuussäännöt
  • Suojaukset
  • Työkirjan ryhmittely, jakaminen

ISOJEN AINEISTOJEN HALLINTA

• Työkalut tuodun datan muokkaamiseen
  • Taulukko-ominaisuus
  • Työkalut datan hallintaan: lajittelu, pikasuodatus ja ryhmittely
  • Luetteloiden yhdistäminen ja vertailu
  • Kaksoiskappaleiden tutkiminen

LIIKENNEVALOT, KAAVIOT JA VÄRIT VISUALISOINTIIN

• Lukujen havainnollistaminen: liikennevalot, värisymbolit, kaaviot
  • Esittäminen ja PowerPoint

1 190 eur
(+ alv 24 %)

Peruutusehdot:
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.