Facebookin algoritmimuutosten vaikutus markkinointiin (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Facebookin algoritmimuutosten vaikutus markkinointiin (1/2 pv)

17.04.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 18 maaliskuun, 2018 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä

Facebook ilmoitti vuoden 2018 alussa tekevänsä ison muutoksen algoritminsa toimintaan niin, että kaverien ja ryhmien keskustelut saavat isompaa painoarvoa ja yrityssivujen julkaisut taas menettävät ilmaista näkyvyyttä. Tässä tilaisuudessa käsitellään muutoksen vaikutusta brändimarkkinointiin Facebookissa.

Tule kuuntelemaan:
– Mitä hyötyä ja mitä haasteita muutos tuo käytännössä sosiaalisen median markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen?
– Havaintoja algoritmimuutoksen etenemisestä
– Kokemuksia ja käytännönläheisiä vinkkejä tavoitteellisen markkinoinnin ja mainonnan toteutukseen muuttuvassa Facebook-ympäristössä.

Kouluttaja
Asiantuntijana on Somecon perustaja, toimitusjohtaja Minna Valtari, joka on erikoistunut sosiaalisen median kanavien kehityksen seuraamiseen ja tulkitsemiseen.

Minna on erikoistunut sosiaalisen median kanavien kehityksen seuraamiseen ja tulkitsemiseen.

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

17.04.2018 klo 8.45-11.00

euroa /hlö + alv 24 %.

Mainostajien Liiton jäsenhinta: 125 euroa /hlö + alv 24 %.

Osallistumismaksuun sisältyvät ohjelma ja aamukahvitarjoilu.

Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa, joten varaa paikkasi nyt!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.