Finanssialan asiantuntija ja työelämän uudet taidot (4 pv)
FINVA Finanssikoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Finanssialan asiantuntija ja työelämän uudet taidot (4 pv)

08.11.-31.12.2019, Helsinki Täsmentyy myöhemmin, Helsinki 9 kesäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Asiantuntijuuden muutosmatka

Finanssialan asiantuntijoilta odotetaan uudentyyppistä tekemistä alan muotoutuessa nopeasti kohti uusia käytäntöjä ja uudenlaisten ratkaisujen edessä. Asiantuntijuus finanssialalla edellyttää osaamista ja tekemistä, jossa verkostojen rakentaminen, ylläpitäminen ja uusien toimintamallien hyödyntäminen omassa työssä on entistä tärkeämpää. Asiantuntijuus on ketteryyttä, muutokseen vastaamista, osaamisen avointa jakamista ja työn näkymistä entistä avoimemmissa kanavissa.

Finanssialan asiantuntija ja työelämän uudet taidot -ohjelma valmentaa finanssialan asiantuntijoita työelämän uusiin työelämän taitoihin ja auttaa käsittelemään muutoksessa olevaa asiantuntijatyötä. Jos olet miettinyt, mitä taitoja on hyödyllistä osata ja mihin suuntaan asiantuntijatyö finanssialalla on menossa, ohjelma on sinua varten.

Ohjelma sisältää aloituswebinaarin, verkko-oppimismateriaalia (englanninkielinen materiaali) ja kaksi (2) lähiopetuspäivää. Ohjelmassa käsitellään verkostojen johtamista, tuloksellisuutta, yhdessä tekemistä ja digitalisaation vaikutusta asiantuntijan työhön ja sen uusiin mahdollisuuksiin. Ohjelman avulla osallistujat saavat näkökulmia asiantuntijuuden kehittymiseen ja sen mahdollisuuksiin finanssialalla ja oivaltavat mahdollisuuksia muutosajurina toimimiselle omassa organisaatiossaan.

– Alan muutosta luotaava ohjelma on kehitetty asiakasta kuunnellen ja eri tietolähteitä hyödyntäen
– Finvan asiantuntevat luennoitsijat tuovat ohjelmaan oman ammattitaitonsa ja osaamisensa
– Ketterässä ohjelmassa yhdistyvät etäopiskelu, lähipäivät ja digitaaliset sisällöt

Hyödyt
Finanssialan asiantuntija ja työelämän uudet taidot -ohjelma antaa vastauksia tiiviisti ja kattavasti siihen, millaisia asioita asiantuntijalta odotetaan. Ohjelmassa kootaan yhteen asiantuntijuuden uusia kulmakiviä ja sitä, miten niitä käytännön työssä hyödynnetään.

– Oivallat omat mahdollisuutesi muutoksen tekijänä ja yhteistyön rakentajana
– Saat ensikäden tietoa asiantuntevien luennoitsijoiden kertomana
– Opiskelet ketterästi hyödyntäen monipuolisia oppimisen tapoja
– Verkostoidut ja pääset oppimaan muiden kokemuksista

Koulutus on suunniteltu finanssialalla sekä pankki- että vakuutusalalla toimiville asiantuntijoille, jotka ovat toimineet tehtävässään jo jonkin aikaa.

Finanssialan asiantuntija ja työelämän uudet taidot -ohjelma käsittelee työelämän uusia taitoja: verkosto-osaamista, tuloksellisuutta, oman työn johtamista sekä sosiaalisten taitojen yhdistämistä digitalisoituvaan tekemiseen.

Ohjelma koostuu aloituswebinaarista, kahdesta lähipäivästä sekä digitaalisesta englanninkielisestä opiskelumateriaalista.

Ohjelman rakenne
– Aloituswebinaari ja lähipäivät Aloituswebinaari ja kaksi lähipäivää käsittävä kokonaisuus Finvan asiantuntijoiden vetämänä
– Digitaalinen oppimateriaali Englanninkielinen digitaalinen oppimateriaali digitalisaatiosta
– Soveltaminen omaan työhön Harjoitustehtäviä, joiden avulla sovellat tietoja omassa työyhteisössäsi

Koulutusjaksot

08.11.2019 klo 9-10.30
Webinaari
Aloituswebinaari

Työelämän uudet taidot finanssialalla

20.11.2019
Clarion Hotel Helsinki, Tyynenmerenkatu 2, 00220 Helsinki
Verkostojen johtaminen finanssialalla -seminaaripäivä

Verkostojen johtaminen finanssialalla -seminaarissa kuulet finanssialan verkostojen erityispiirteistä, pääset keskustelemaan verkostojohtamisen ja -yhteistyön onnistumisen edellytyksistä, saat työkaluja omien verkostojen ja verkostorooliesi kehittämiseen sekä erinomaisen tilaisuuden verkostoitua finanssialan kollegoiden kanssa.

17.12.2019
Helsinki
Tuloksellisuus, itsensä johtaminen ja sosiaaliset taidot yhdistettynä digitalisaatioon

Asiantuntijan muutosvoiman ja tuloksellisuuden kehittäminen, ketterä oppiminen.
Finanssialan asiantuntijuus muutosmatkalla. Futurescore ja tulevaisuudenkestävyys.
Itsensä johtajana. Vuorovaikuttavan asiantuntijan työkalut.

joulukuu
Verkkokurssi
Fundamentals of Change Management (online)

Täsm. myöh. – Helsinki

08.11.-31.12.2019

2 600 euroa

Mikäli Asiakas peruuttaa osallistumisensa valmennusohjelmaan 15-21 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 20 % Palvelun hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 8-14 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 50 % Palvelun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan Asiakkaalta koko osallistumismaksu.

Ilmoittaudu ohjelmaan 08.10.2019 mennessä.