Finanssialan juristi 2.0
FINVA Finanssikoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Finanssialan juristi 2.0

02.12.2019-31.01.2020, Helsinki Täsmentyy myöhemmin, Helsinki 4 syyskuun, 2019 Sampo Korppoo

Lakitieto , Taloushallinto ja verotus

Finanssialalla toimivat juristit kohtaavat uudenlaisia haasteita muuttuvan finanssialan kehittyessä nopeasti ja vastatessa asiakkaiden tarpeisiin. Finanssialan juristien on tunnettava lainsäädäntö, osattava kommentoida digitaalisten ratkaisujen lainmukaisuutta finanssialan palveluiden rakentamisessa ja antaa uudella tavalla panoksensa asiakaskokemuksen ja verkostojen rakentamiseen.

Finanssialan juristi 2.0 -koulutusohjelma kokoaa yhteen finanssialan juristin tämän hetken ja tulevaisuuden tärkeimmät työkalut. Ohjelmassa päivität tietojasi, sparraat osaavien valmentajien kanssa ja hiot osaamistasi. Aiheet on koottu finanssialan tulevaisuuden tärkeimpien osaamisten listoilta ja kolmen päivän ohjelma sisältää juristin neuvottelu- ja vuorovaikutustaitojen lisäksi asiakaskokemukseen vaikuttamisen taidot, digitaalisuuden hyödyntämisen ja huomioonottamisen teemat sekä muuttuvan finanssialan kokonaisuuden, joka juristin pitää tuntea.

Ohjelma antaa eväitä käytännön työn tekemiseen ja muuttuvalla finanssialalla toimimiseen juristin näkökulmasta.

Hyödyt
Finanssialan juristi 2.0 -koulutus varmistaa organisaation juristien osaamisen tämän hetken ja tulevaisuuden osaamisten tärkeillä osaamisalueilla. Finanssialan juristi 2.0 pystyy antamaan parhaan työpanoksensa muuttuvan finanssialan organisaation hyväksi.

– Verkostoidut finanssialan juristien kanssa, pääset tutustumaan uusiin näkökulmiin ja vahvistamaan omia näkemyksiäsi
– Kehität taitojasi finanssialan tärkeiden osaamisalueiden parissa ja rakennat omaa osaamisportfoliotasi
– Yhdistät juristin ammattitaitoosi finanssialalla vaikuttava uusimmat tuulet

Koulutus on suunnattu pankki-, rahoitus ja vakuutusalalla toimiville finanssialan juristeille.

Ohjelma sopii henkilöille, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan aiemmasta työkokemuksesta riippumatta.

Sisältö ja aikataulu
Finanssialan juristi 2.0 -ohjelma käsittelee muuttuvan finanssialan teemoja juristin näkökulmasta ja auttaa juristia löytämään uusia työvälineitä ja näkökulmia omaan arkeen.

Ohjelman kesto on kolme päivää. Opiskelu koostuu lähiopetuspäivistä, joissa päästään vuorovaikuttamaan myös ryhmässä. Ohjelmassa käytetään myös sähköistä oppimisympäristöä.

Ohjelman rakenne

Lähiopetusta
Kolme Finvan asiantuntijoiden vetämää lähiopetuspäivää

Käytännön esimerkkejä
Esimerkkejä käytännön tilanteista ja ratkaisuista

Harjoitustehtävä
Ohjelman aikana yhteisesti toteutettava harjoitustehtävä

Koulutusjaksot

Joulukuu 2019, ajankohta täsmentyy
Juristi rakentamassa asiakaskokemusta

– Juristi rakentamassa asiakaskokemusta
– Juristi asiakaskokemuksen rakentajana

Joulukuu 2019, ajankohta täsmentyy
Juristi ja digitaalisuus

– Digitaaliset mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämiselle
– Digitaalisuuden ratkaisujen, sääntelyn ja juristin työn leikkauspinnoilla

Tammikuu 2020, ajankohta täsmentyy
Juristina muuttuvalla finanssialalla

– Sääntelyn kehikko, mahdollisuudet ja uhat lähitulevaisuudessa
– EU-lainsäädäntöhankkeet ja juristin ennakointieväät tulevaisuuteen

Tammikuu 2020, ajankohta täsmentyy
Verkkokurssi: Fundamentals of Change Management

Täsm. myöh. – Helsinki

02.12.2019-31.01.2020

2 800 euroa
/hlö + alv 24 %. Ohjelma laskutetaan kahdessä erässä: 1 400 euroa vuodelle 2019 ja 1 400 euroa vuodelle 2020.

Mikäli Asiakas peruuttaa osallistumisensa valmennusohjelmaan 15-21 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 20 % Palvelun hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 8-14 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 50 % Palvelun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan Asiakkaalta koko osallistumismaksu.

Ilmoittaudu ohjelmaan 11.11.2019 mennessä.