Google Ads ja Analytics: Tekoälyllä rikastettu digimarkkinointi (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
14.05.2024, Etäkoulutus
790 euroa /hlö + alv 24 %
14.05.2024, Etäkoulutus
Haluatko oppia tekemään edistyksellisiä ja tuloksellisia Google mainoskampanjoita (Google Ads) sekä hyödyntämään Chat GPT tekoälyä osana mainostamista? Haluatko oppia käyttämään Google Analyticsiä ja sen edistyksellisiä ominaisuuksia mittaamisessa ja analytiikassa?
Koulutuksen jälkeen osaat rakentaa parhaiden käytäntöjen mukaisia Google Ads-mainoskampanjoita. Opit myös hyödyntämään monipuolisesti tekoälyä osana mainostamista ja käyttämään tehokkaasti Google Analyticsin perusominaisuuksia sekä hallitset myös edistyksellisempien ominaisuuksien käytön.
Hyödyt:
Opit rakentamaan tuloksellisia Google Ads kampanjoita itsenäisesti
Opit hyödyntämään GPT tekoälyä osana Google mainonnan prosessia
Opit käyttämään Google Analytics 4:sta kokonaisvaltaisesti
Vuorovaikutteinen teoriaosuus ja käytännönläheiset harjoitukset.
Kouluttaja:
Taneli Katila, Ideal Digi Oy
Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.
Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Sain ideoita, miten voin käyttää ChatGPT:tä Ads-mainosten luomisessa.”
– ”Suosittelen lämpimästi tätä koulutusta kaikille digimarkkinoinnin parissa työskenteleville. ChatGPT:n tuomat avut Google Adsissa kannattaa ottaa käyttöön.”
– ”Hyvä koulutus ja kokonaisuus. Kouluttaja piti huolen aikataulussa pysymisestä ja koulutus oli selkeä.”
– ”GA4 oli itselleni vielä epäselvä, tässä koulutuksessa sain kivasti siitä tietoa.”
45 min lounas klo 12 sekä lyhyet kahvitauot
1. Google Ads mainostili (Lyhyesti)
– Mainostilin ominaisuuksien läpikäynti
– Asetukset ja käyttäjien hallinta
– Case-esimerkit ja harjoitukset
2. Tekoäly osana Google mainontaa (GPT tekoäly)
– Kohdeyleisön kartoitus
– Avainsanojen suunnittelu
– Mainostekstien suunnittelu
– A/B-testaus
– Kilpailijaseuranta
– Case-esimerkit ja harjoitus
3. Mainoskampanjoiden rakennus Google Ads tilillä
-Erilaiset kampanjatyypit (hakusanamainonta, Display, AI pohjainen Performance Max)
-Mainonnan hinnoittelu
-Rakennetaan parhaiden käytäntöjen mukaisia mainoskampanjoita
-Google Insight tag ja mainonnan konversiot
-Case-esimerkit ja harjoitukset
4. Google Analytics 4 mahdollisuudet mittaamisessa ja analytiikassa
– Mikä on GA4?
– Analytiikan terminologia
– Tapahtumaseuranta
– Konversioiden rakennus ja seuranta
– Sivuston käytön mittaaminen
– Vierailijoiden käyttäytymisen analysointi
– Custom-raporttien rakentaminen
– Case-harjoitukset ja esimerkit
Koulutuspaikka:
Etätoteutus
Ajankohta:
14.5.2024, klo 9.00-15.00
Normaalihinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %.
Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:
590 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.
Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.
Google Ads ja Analytics: Tekoälyllä rikastettu digimarkkinointi (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
14.05.2024, Etäkoulutus