Google Analytics -seuranta (1,5 h)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Google Analytics -seuranta (1,5 h)

14.08.2019, Webinaari , Webinaari 7 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Webinaarit

Live-webinaarin lisäksi osallistujat voivat katsoa videotallenteen myöhemmin uudelleen.

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon voit tulla mukaan omalta tietokoneeltasi, tabletiltasi tai älypuhelimeltasi sijainnistasi riippumatta. Mainostajien Liiton webinaarit toteutetaan LogMeIn GoToWebinar –järjestelmällä. Et tarvitse maksullisia ohjelmistoja voidaksesi osallistua webinaariin. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Tarkemmat osallistumisohjeet saat sähköpostitse ilmoittautumisen jälkeen.

Webinaarikoulutuksen hyödyt:

• Osallistu asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella
• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
• Ei ylimääräistä ajankäyttöä
• Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
• Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä myöhemmin videolta

Kouluttaja:
Tomi Kaitarinne
, Kuuki Marketing Lab

Webinaari. Linkki rekisteröitymiseen lähetetään vahvistuksen yhteydessä

keskiviikko 14.08.2019 klo 10.00 – 11.30

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.