Google Analytics seuranta (2 h)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Google Analytics seuranta (2 h)

23.01.2020, Webinaari , Webinaari 8 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Webinaarit

Google Analytics auttaa sinua ymmärtämään sivustosi kävijät ja miten he sivustollasi käyttäytyvät. Oikein käytettynä Google Analytics on loistava työkalu markkinoinnin tehokkuuden seurantaan ja kohderyhmän ymmärryksen lisäämiseen. Webinaarissa käydään läpi Google Analyticsin yleisnäkymää sekä tärkeimpiä seurattavia mittareita sekä millaisia johtopäätöksiä voidaan lukujen perusteella tehdä. Koulutuksessa tulet saamaan vinkkejä omien asetusten muokkaamiseen tarpeisiisi sopiviksi sekä miten voit parantaa sivustosi datan laatua.

Kouluttaja:
Tomi Kaitarinne
, Managing Director, Kuuki Marketing Lab

Webinaarista saat kattavan läpileikkauksen Google Analyticsin toimintaperiaatteista ja hyvistä käytänteistä. Tämän lisäksi webinaarissa käydään läpi Analyticsin tuottamat raportit ja niiden käyttötavat erilaisiin tarpeisiin.

Google Analytics, perusteet
– Miten hyödynnän analytiikkaa?
– Kuinka analytiikka toimii?

Google Analyticsin käyttö
– Sovelluksen käyttö
– Erilaiset raportit
– Kampanjoiden seuranta
– Konversiot

Webinaari

torstai 23.01.2020

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.