Haastavat johtamistilanteet ja henkinen kestävyys (1 pv)
Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

Haastavat johtamistilanteet ja henkinen kestävyys (1 pv)

06.04.2017, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki Ruoholahdenranta 3, Helsinki 18 maaliskuun, 2017 Sampo Korppoo

Työhyvinvointi

Tiedätkö, miten voit selkeyttää omaa ajatteluasi kaoottisessakin tilanteessa? Millä tavoin säädät tunteita edistämään toimintaasi? Ja miten muodostat uusia rakentavia tapoja ajatteluun ja toimintaan?

Johtamisen tehokkuus mitataan nimenomaan vaikeissa tilanteissa, joissa johtajan henkinen kestävyys – mental resilience – on keskeinen menestystekijä.

Valmennuksen tavoite on lisätä mahdollisuutta hyödyntää koko aivokapasiteetti oikeiden päätösten aikaansaamiseksi erityisesti vaikeissa tilanteissa. Tällöin vähennetään inhimillisten ajatus- ja havaintovirheiden vaikutusta ja lisätään ymmärrystä henkisestä kestävyydestä sekä ihmismielen ominaisuuksista. Samalla mahdollistetaan sekä hyvinvoinnin että tuloksellisuuden kannalta paras lopputulema.

Asiantuntijat:
Työpsykologian tohtori (TkT), KM Helena Åhman, jolla on laaja kokemus johtoryhmien, hallitusten ja johtajien arvioinnista, kehittämisestä ja tutkimisesta. Helena on yksi Suomen arvostetuimpia bisnespuhujia ja yrityskirjailijoita.

Harri Gustafsberg on mielen valmentamisen ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus poliisina valmiusyksikkö Karhussa, valmentajana kamppailu-urheilun parissa ja kouluttajana. Harrin kirjoittama kirja Mielen valmentamisella optimaaliseen suoritukseen ilmestyi muutama vuosi sitten. Harri kuuluu Toronton yliopiston tutkimusryhmään ja opiskelee Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulussa.

OHJELMA klo 9–16.00

Keho-mieli ja energia
– Miten varmistat maksimaalisen energiatasosi?
– Millaista on aivoystävällinen ajankäyttö?
– Miten mielen kuormaa voi ehkäistä?

Miten saat kaiken mahdollisen ajattelukapasiteetin käyttöösi?
– Tilanteiden analysointi ja joustava ajattelu
– Miten selkeyttää omaa ajattelua kaoottisessakin tilanteessa?

Miten säädät tunteita edistämään toimintaasi?
– Omien tunteiden ja kokemusten säätely
– Erilaisten tunteiden havainnointi ja hyödyntäminen organisaatiossa

Tilannetietoisuuden laajentaminen ja parantunut päätöksentekokyky
– Miten suunnata huomio entistä tiedostavammin?
– Miten kehittää kykyä olla läsnä?
– Intuition merkitys ja hyödyntäminen

Miten muodostat uusia rakentavia tapoja ajatteluun ja toimintaan?
– Vaikeiden tilanteiden ennakointi
– Aivojen luontaisen toimintamallin ohittaminen
– Itsekurin parantaminen

Radisson Blu Seaside Hotel (Ruoholahdenranta 3), Helsinki

Aika:
To 06.04.2017, kello 9–16.00

Koulutuspäivän hinta on 650 eur + alv 24 %.
Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.