HACCP järjestelmän rakentaminen (1 pv)
Bureau Veritas järjestää nyt koulutuksen:

HACCP järjestelmän rakentaminen (1 pv)

07.04.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 12 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

Elintarvikkeiden tuoteturvallisuusriskien hallitseminen on olennaista elintarvikkeiden valmistuksessa. Valmistajan tulee ymmärtää riskit kokonaisvaltaisesti, ne tulee tunnistaa ja niitä tulee hallita. HACCP -periaatteiden käyttö on lakisääteinen velvollisuus.

Bureau Veritaksen HACCP järjestelmän rakentaminen -koulutuksessa käsitellään HACCP -periaatteita ja niiden toteutusta käytännön esimerkein. Koulutuksessa perehdytetään myös järjestelmän ylläpitoon ja kelpuuttamiseen elintarviketurvallisuusstandardien vaatimusten mukaisesti.

Koulutus on suunniteltu kaikille elintarviketurvallisuuden parissa työskenteleville ja sopii esimerkiksi kehitys- ja tuotantopäälliköille, johdolle sekä kaikille elintarvikkeiden valmistuksen riskienhallinnasta kiinnostuneille.

Kouluttaja:
Hanna Manninen
, johtava arvioija, kouluttaja, Bureau Veritas Certification

Jarnolla on yli 12 vuoden kokemus kansainvälisessä FMCG sektorissa niin myynnin ja markkinoinnin kuin elintarvikkeiden valmistuksen parissa. Hän on työskennellyt useissa eri tehtävissä aina asiantuntijasta johtotehtäviin hyvinkin erilaisissa vastuissa. Kouluttajana Jarno haluaa hyödyntää monipuolista kokemustaan kansainvälisessä ympäristössä omien kokemusten kautta sekä kannustaa yrityksiä erilaisten johtamisjärjestelmien hallintaan ja kehittämiseen.

Koulutuspäivän ohjelma, klo 9:00-16:30:

• Koulutuksen tavoitteet, ohjelma ja esittelyt
• HACCP järjestelmän laatimisen velvoite
• HACCP järjestelmän rakentaminen ja ylläpito
• HACCP järjestelmän todentaminen ja kelpuutus
• Keskustelu, yhteenveto ja koulutuspäivän päätös

Etäkoulutus (Microsoft Teams)

keskiviikko 07.04.2021

Tilaisuuksiimme osallistumisen peruutus on mahdollista veloituksetta viimeistään 14 päivää ennen tilaisuuden alkua ja tuon jälkeen tehtävistä peruutuksista veloitamme 50 % tilaisuuden osallistumismaksusta. Paikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle, mikäli ilmoittautunut itse estyy osallistumasta. Varaamme oikeuden perua tilaisuuden alhaisen osallistujamäärän vuoksi viimeistään 7 päivää ennen tilaisuuden alkamista, jolloin jo ilmoittautuneille ei aiheudu kuluja.