Hakukoneoptimoinnin (SEO) hyödyntäminen markkinoinnissa
WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Hakukoneoptimoinnin (SEO) hyödyntäminen markkinoinnissa

Milloin vain, Verkkokurssi , Verkkokurssi 12 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Verkkokurssi

Kuvaus
Suurin osa ihmisistä aloittaa uuden tuotteen tai palvelun etsimisen Googlesta. Hakukoneoptimointi eli SEO auttaa yritystäsi nousemaan paremmin näkyviin verkon hakukoneissa. Hakukoneoptimointi onkin erittäin tärkeä osa digitaalista markkinointia ja verkkonäkyvyyttä.

Hyödyt
Tässä koulutuksessa opit perusteet hakukoneoptimoinnin tekemisestä. Saat konkreettisia vinkkejä työkaluista, joita hyödyntää ja kattavan tietopaketin parempien tulosten saavuttamiseksi. Koulutuksen jälkeen osaat itse luoda hakukoneoptimoituja sisältöjä verkkoon.

Tämä koulutus sopii sisällöntuottajille, markkinointi-/viestintäihmisille ja sivustojen ylläpitäjille, jotka haluavat parantaa näkyvyyttään hakukoneissa. Sisältö soveltuu niin aloittelijalle kuin jo hieman pidemmälle päässeelle.
Koulutuksessa käytetään WordPress-sisällönhallintajärjestelmällä toteutettua sivustoa, mutta opit soveltuvat myös muihin järjestelmiin.

Kouluttaja
Koulutuksen pitää digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, Grapevinen kehitysjohtaja Jussi Saunamäki, joka on rakentanut WordPress-sivustoja eri kokoisille yrityksille vuodesta 2010. Jussilla on kokemusta eri kokoisten WordPress-toteutusten lisäksi myös laajoista verkkosivu-uudistuksista, joissa hän on toiminut mm. vaatimusmäärittelijänä, asiakaskokemuksen kehittäjänä ja koko uudistuksen projektipäällikkönä. Jussia on kiitelty monipuolisena ja käytännönläheisenä digimarkkinoinnin ja –liiketoiminnan kouluttajana.

Verkkokoulutuksen sisältö:
– Mitä hakukoneoptimointi eli SEO on?
– Mitkä asiat vaikuttavat näkyvyyteen?
– Sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi
– Miten luoda sisältöä joka nousee hakukoneissa
– Käytännön vinkkejä ja esimerkkejä
– Miten löytää oikeat avainsanat
– Google Trends, Keyword Tool ja muut työkalut

Verkkokoulutus

Milloin vain

euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.