Hakukoneoptimointi (SEO) Advanced level (1 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Hakukoneoptimointi (SEO) Advanced level (1 pv)

26.02.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 14 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Hakukoneoptimoinnin jatkokoulutuksessa edetään harjoitusten kautta, jolloin osallistujat pääsevät kehittämään omia verkkosivustojaan ohjatusti. Päivän aikana tutustutaan erilaisiin hakukoneoptimointia tukeviin työkaluihin sekä työtapoihin ja saadaan päivitystä hakukoneiden toimivuudesta.

Suosittelemme, että osallistujat ovat käyneet ennen koulutusta Marketing Finlandin järjestämän Basic level -kurssin. Edellytyksenä on, että osallistujat tuntevat entuudestaan erilaiset SEO strategiamallit sekä ymmärtävät hakukoneiden toimintalogiikkaa. Osallistujat tarvitsevat mukaansa oman tietokoneen.

Näitä opit kurssilla:
– Miten hakukoneet ovat kehittyneet viimeisen vuoden aikana?
– Miten käytän eri työkaluja hakukoneoptimoinnissa?
– Miten analysoin kilpailijoita verkossa?
– Miten kehitän sivuston konversiota?
– Miten hyödynnän retargetointia?
– Miten pääsen mukaan äänihakuihin?

Hakukoneoptimoinnin koulutus on tarkoitettu yrityksissä hakukoneoptimointia tekeville tai ostaville tahoille, joilla on perusosaaminen hallinnassa.

Kouluttajat:
Tomi Kaitarinne
, Managing Director, Kuuki Marketing Lab

Riikka-Maria Lemminki, Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija, Marketing Finland
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä 2017. Muutoksen suunnat ovat määrittäneet jäsenemme, jotka ovat auliisti kertoneet toiveistaan. Muutosmatka on ollut mielenkiintoinen ja sen aikana olen tavannut upeita markkinoinnin ammattilaisia Suomessa sekä maailmalla.

Ennen Marketing Finlandia työskentelin ALMA medialla johtavana konsulttina, jolloin pääsin tutustumaan media-alaan sisältäpäin. Tätä aikaisemmin toimin osakkaana vastaten myynnistä JM Tieto Oy:ssä, joka yrityskaupan myötä sulautettiin osaksi ALMA Talent liiketoimintaa. JM Tiedolle menin aikanani perustamaan markkinoinnin asiantuntijapalveluita sekä digiliiketoimintaa. Parasta tässä kaikessa olivat upeat asiakkaamme, joiden kanssa saimme yhdessä kehittää innovatiivisia ratkaisuja yritysten myynnin raja markkinoinnin kehittämiseksi. Ennen JM Tietoa vastasi ympäristötekniikan laitteita valmistavan sekä niitä maahan tuovan ALLU Groupin markkinoinnista. Rakensin organisaatiolle sisäisen markkinoinnin palveluyksikön, joka tuotti markkinointia Ideachip Oy:lle, ALLU Finland Oy:lle, näiden tytäryhtiöille sekä yli 40:ssä maassa toimivalle jälleenmyyjäverkostolle.

Tänä päivänä toimin Marketing Finland työn ohella hallituksen jäsenenä World Federation of Advertisers organisaatiossa, Coptersafety Oy:ssä sekä Lahti Regionissa. Sivutoimenani pyöritän Ranskalaista kyläkauppaa, joka on pala ranskan vuoristoa Vanhassa Vääksyssä.

Koulutukseltani olen markkinointi tradenomi (Lahden Ammattikorkeakoulu) sekä kauppatieteiden maisteri (LUT University), mutta näiden lisäksi olen suorittanut ympäristötekniikan sekä puusepän opintoja.

Mottoni on ”Think Big”, koska uskon että parhaat ideat löytyvät oman tutun maailman ulkopuolelta.

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros, Helsinki

keskiviikko 26.02.2020

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.