Hakukoneoptimointi (SEO) tänään – Advanced Level (1 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Hakukoneoptimointi (SEO) tänään – Advanced Level (1 pv)

03.10.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 7 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Hakukoneoptimoinnin jatkokoulutuksessa edetään harjoitusten kautta, jolloin osallistujat pääsevät kehittämään omia verkkosivustojaan ohjatusti. Päivän aikana tutustutaan erilaisiin hakukoneoptimointia tukeviin työkaluihin sekä työtapoihin ja saadaan päivitystä hakukoneiden toimivuudesta.

Suosittelemme, että osallistujat ovat käyneet ennen koulutusta Mainostajien Liiton järjestämän Basic level -kurssin. Edellytyksenä on, että osallistujat tuntevat entuudestaan erilaiset SEO strategiamallit sekä ymmärtävät hakukoneiden toimintalogiikkaa. Osallistujat tarvitsevat mukaansa oman tietokoneen.

Hakukoneoptimoinnin koulutus on tarkoitettu yrityksissä hakukoneoptimointia tekeville tai ostaville tahoille, joilla on perusosaaminen hallinnassa.

Varmista tuloksellinen verkkonäkyvyys ja ilmoittaudu mukaan!

Kouluttajat:
Kouluttajina toimivat Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki sekä Kuuki Oy:n toimitusjohtaja Tomi Kaitarinne.

Näitä opit kurssilla:
– Miten hakukoneet ovat kehittyneet viimeisen vuoden aikana?
– Miten käytän eri työkaluja hakukoneoptimoinnissa?
– Miten analysoin kilpailijoita verkossa?
– Miten kehitän sivuston konversiota?
– Miten hyödynnän retargetointia?
– Miten pääsen mukaan äänihakuihin?

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

torstai 03.10.2019 klo 9.00 – 16.00