Hankintajuridiikan webinaarisarja (2 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Hankintajuridiikan webinaarisarja (2 pv)

08.-28.04.2021, Webinaari , Webinaari 9 joulukuun, 2020 Sampo Korppoo

Osto- ja hankintatoimi

Julkisiin hankintoihin käytetään Suomessa kymmeniä miljardeja euroja vuosittain. Miten tarjous kannattaa laatia? Saako annettuja tietoja täsmentää? Mikä on julkista?

Mistä tiedän, kannattaako hankintapäätöksestä valittaa? Miten valituksen käsittely etenee? Miten ja mitä vaatia valituksessa?

Hankintajuridiikan webinaarisarja sisältää osat Tärpit tarjouskilpailuun! Parhaat vinkit julkisiin hankintoihin 8.4. ja Milloin muutoksenhaku julkisissa hankinnoissa kannattaa 28.4.

Webinaarisarjan ensimmäisessä osassa käydään läpi tärkeimmät vinkit tarjouskilpailuissa menestymiseen sekä keskeiset tarjoajia askarruttavat kysymykset tarjousten täsmentämisestä liikesalaisuuksien suojaan.

Toisessa osassa taas käsitellään valituksen etenemistä markkinaoikeudessa, vinkkejä kirjelmän rakentamiseen ja muistilistaa siitä, mitä on hyvä pitää kirkkaana mielessä muutoksenhaun onnistumisen kannalta. Konkreettisten vinkkien avulla osaat hoitaa muutoksenhaun tehokkaasti ja onnistuneesti!

Koulutus on tarkoitettu hankintayksiköissä työskenteleville, tarjoajille sekä julkisista hankinnoista kiinnostuneille asiantuntijoille.

Kouluttajat:
Sanna Kronström
, OTM, perustaja, Hankintakumppanit Oy

OTM Sanna Kronström on julkisten hankintojen ja sopimusoikeuden ammattilainen ja Hankintakumppanit Oy:n perustaja. Sannalla on pitkä kokemus hankinnoista lukuisilta eri toimialoilta pienhankinnoista useiden satojen miljoonien ulkoistuksiin. Työssään Sanna ohjaa ostajia tekemään onnistuneita kilpailutuksia ja luomaan kumppanuuksia sopimuskaudella. Sannalla onkin vahva käytännön tuoma näkemys siihen, miten tarjoajana menestyy tarjouskilpailuissa parhaiten. Sanna on lennokas ja pidetty kouluttaja. Hän on kirjoittanut Julkisten hankintojen käsikirjan yhdessä kollegojen kanssa (Edita, 2017) ja hänen julkisia hankintoja ruotiva Hankintaturisti-bloginsa tavoittaa tuhansia lukijoita kuukausittain. Twitterissä Sanna on noteerattu julkisten hankintojen supervaikuttajana (Valtion hankintojen digitalisoinnin toteutusohjelma Handi, 12/2018).

Annika Koskikare, juristi, Hankintakumppanit Oy

Kouluttaja Annika Koskikare on julkisista hankinnoista innostunut juristi Hankintakumppanit Oy:ssä. Työssään hän ohjaa ostajia onnistumaan hankinnoissa ja tuo mielenrauhaa kilpailutuksiin. Annika on työskennellyt markkinaoikeudessa valmistelijana ja lain tulkinta sekä markkinaoikeusprosessit ovat hänelle tuttuja. Kouluttajana Annikalla on reipas ote ja sana hallussa.

Sarja sisältää seuraavat osat:
Tärpit tarjouskilpailuun! Parhaat vinkit julkisiin hankintoihin
Milloin muutoksenhaku julkisissa hankinnoissa kannattaa?

Halutessasi voit osallistua myös yksittäiseen webinaariin.

Koulutus toteutetaan webinaarimuodossa. Sarja koostuu kahdesta kahden tunnin mittaisesta webinaarista.

Koulutuksen tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

08.-28.04.2021

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 300 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 240 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.