Hankintamenettelypäivä (1 pv)
Edilex Pro järjestää nyt koulutuksen:

Hankintamenettelypäivä (1 pv)

01.11.2018, Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, Helsinki Mannerheimintie 50, Helsinki 26 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Miten toteuttaa toimiva markkinakartoitus ja markkinavuoropuhelu? Entä millaisia ovat puitejärjestelyjen variaatiot ja käänteiset kilpailutukset? Miten neuvottelumenettely ja kilpailullinen neuvottelumenettely eroavat käytännössä toisistaan? Ovatko hankintayksiköt käyttäneet omia menettelyjä kansallisissa hankinnoissa? Koulutuksessa huippuasiantuntijat vastaavat mieltäsi askarruttaviin menettelykysymyksiin.
Julkisen hankinnan kilpailuttamiseksi hankintayksikön on valittava hankinnan luonteeseen soveltuva, hankintalainsäädännön mukainen menettelytapa. Hankinnan ennakoitu arvo vaikuttaa valitun menettelytavan kulkuun. Yhteistä eri menettelytavoille on se, että kilpailuttaminen tulee tehdä avoimesti. Markkinakartoituksen avulla ratkaistaan, mikä kilpailuttamismenettely soveltuu parhaiten hankinnalle.
Tässä koulutuksessa käsitellään erilaisia julkisiin hankintoihin liittyviä menettelyitä konkreettisten esimerkkien ja neuvojen avulla.

Koulutus on suunnattu kaikille julkisten hankintojen parissa työskenteleville asiantuntijoille.

Kouluttajat
Tapio Lahtinen
, PTCServices Oy
PTCServices Oy. Tapio Lahtinen (varatuomari, osakas) on pitkän linjan osaaja julkisissa hankinnoissa. Tapion työnsarkaa ovat erityisesti ICT-hankinnat, sopimukset, IPR ja tietosuoja.

Sanna Kronström, PTCServices Oy
PTCServices Oy. Sanna Kronström (OTM) on julkisten hankintojen konkari, ja erikoistunut työssään hankintojen muotoiluun, vuoropuheluun, suunnittelu- ja haastekilpailuja koskeviin kysymyksiin sekä hankinnoilla työllistämiseen. Vapaa-ajalla Sanna kirjoittaa Hankintaturisti-blogia.

8:30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9:00 Tervetuloa!

9:05 Markkinakartoitus ja vuoropuhelu: käytännön esimerkkejä sen toteuttamiseksi
Asiantuntija Sanna Kronström

Hankintayksiköiden omat menettelyt kansallisissa hankinnoissa – onko niitä käytetty?

10:45 Tauko

11:00 Käänteinen kilpailutus ja sen toteuttaminen käytännössä
Asiantuntija Sanna Kronström

Puitejärjestelyjen kaikki mahdolliset variaatiot ja uusin oikeuskäytäntö
Asiantuntija, osakas Tapio Lahtinen

Sähköinen kilpailutus – siirtymäajan päättyminen häämöttää, oletko valmistautunut?

12:00 Lounas

13:00 Neuvottelumenettelyn ja kilpailullisen neuvottelumenettelyn erot käytännössä – käytännön vinkkejä neuvotteluiden käymiseen

14:00 Koulutus päättyy

Royal at Crowne Plaza
Mannerheimintie 50
Helsinki

01.11.2018 klo 9:00-13:00

euroa /hlö + alv 24 %.

Webinaari 400 euroa + alv 24% / yksi webinaariosallistuja

Lisäosallistujat webinaariin edulliseen hintaan:
200 euroa + alv / osallistuja

Julkisen sektorin etuhinta -20 %
Edilex-käyttäjän etuhinta -20 %
Credita-käyttäjän etuhinta -20 %
Lakimiesliiton jäsenetu -20 %

(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.