Harri Gustafsberg: Vaikuttamisen anatomia (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Harri Gustafsberg: Vaikuttamisen anatomia (1/2 pv)

06.11.2023, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 13 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Opi taitavaksi sosiaalisissa tilanteissa ja löydä persoonasi potentiaali.

Syntyykö sinulla turhaa kitkaa työelämässä tai vapaa-ajalla muiden ihmisten kanssa vain siksi, koska ette ymmärrä toisianne? Useat työelämän ja arjen sosiaaliset konfliktit johtuvat siitä, että olemme erilaisia. Meillä jokaisella on oma ainutlaatuinen persoonamme.

Vaikuttamisen anatomia -koulutuksessa opit ymmärtämään muita ja itseäsi paremmin.

Koulutuksessa:
• Kehität ihmistuntemusta ja kommunikoit viisaammin.
• Opit taitavan vaikuttamisen kaavan.
• Onnistut haastavissa keskusteluissa.
• Rakennat parempia ihmissuhteita.
• Ymmärrät eri persoonallisuuksien mahdollisuudet ja sokeat pisteet.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

Asiantuntija: FT, HTM Harri Gustafsberg
11:15 ilmoittautuminen ja lounastarjoilu

11:50 yhteyden avaus etäosallistujille

Persoonallisuustyypit & mahdollisuudet

Sosiaalisten tilanteiden voittajaksi

Vähemmän kitkaa

Erikoisyksikön filosofia

16:00 Koulutus päättyy

Iltapäivän aikana pidetään kaksi taukoa (n. klo 13.30 ja 15.00)

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
6.11.2023

Jäsenetuhinta 480 eur + alv
Normaalihinta 640 eur + alv

Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä Muut tiedot -kenttään: ”OSALLISTUN ETÄNÄ”

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.