Helpot Excel-kaaviot -tietoisku (60 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Helpot Excel-kaaviot -tietoisku (60 min)

01.02.2022, Webinaari , Webinaari 30 marraskuun, 2021 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia , Webinaarit

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

• "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

• "Erittäin selkeä, hyvä tempo."

• "Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

Visualisoi Excel-taulukkoa nopeasti ja helposti kaavioilla (graafit)

Helpot Excel-kaaviot -tietoiskun vinkkien avulla säästät vuodessa 40 tuntia työaikaa (ja hermoja).

– Osaatko luoda pylväskaavion 3 sekunnissa?
    – Osaatko lisätä ympyräkaavioon prosenttiosuudet automaattisesti?
    – Osaatko linkittää Excel-kaavion PowerPointiin?

Hyöty osallistujalle
    Helpot Excel-kaaviot -tietoisku-webinaarissa opit käytännönläheisesti kaikki olennaiset peruskäytön toiminnot ja käyttövinkit hyvien Excel-kaavioiden luomiseen ja muokkaamiseen.

Kenelle
    Tämä webinaarikoulutus sopii hyvin sinulle, jonka pitää luoda tai muokata Excel-kaavioita.

Kurssi sopii Excelin 2013-2019/365 -version käyttäjille (Pc:n versiot 2013, 2016/2019/365 sekä Macin versiot 2016/365).

Petri Manu, Office-ohjelmien asiantuntija
    Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut 5 kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Petri kertoo:
    ”Muutamakin webinaarissa esitetty vinkki tekee sinut tutkitusti tehokkaammaksi – mikäli noudatat oppeja.”

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian.”
    – ”Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja.”
    – ”Erittäin selkeä, hyvä tempo.”
    – ”Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu.”

12:45 Yhteyksien testaus

13:00 Tervetuloa webinaariin!

– Suositus lähdetaulukon rakenteeksi
    – Hyvän pylväs-, palkki-, viiva- ja ympyräkaavion luominen
    – Kaavioiden tärkeimmät asetukset
    – Kaavion osien muotoileminen
    – Kahden akselin kaavion luominen
    – Kaavion luominen taulukon eri osista eli hankalammat tapaukset
    – Excel-kaavion linkittäminen PowerPointiin
    – Parhaat käyttövinkit ja pikanäppäimet

Aikaa kysymyksille

14:00 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?
    Tarvitset internetyhteyden sekä tietokoneen tai mobiililaitteen + äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

tiistai 1.2.2022 klo 13:00 – 14:00
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

147 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.