Helppo videoeditointi -tietoisku (45 min)
Suosittu koulutus, varaa paikkasi heti!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Helppo videoeditointi -tietoisku (45 min)

25.01.2022, Webinaari , Webinaari 13 marraskuun, 2021 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Markkinointi , Tieto- ja viestintäteknologia

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

• "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

• "Erittäin selkeä, hyvä tempo."

• "Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

Editoi videosi helposti Windows 10:n maksuttomalla editorilla!

Webinaarin kesto 45 min.

– Osaatko leikata esimerkiksi Teams-kokousvideoista tauot ja mokat pois?
    – Osaatko lisätä videoihin tekstiä, kuvia, ääntä ja PowerPoint-esityksen videona?

Hyöty osallistujalle
    Tässä käytännönläheisessä webinaarikoulutuksessa opit luomaan ja editoimaan videoita helposti Windows 10:n omalla editorilla.

Kenelle
    Tämä webinaarikoulutus sopii hyvin sinulle, jos haluat editoida esimerkiksi Teamsin kokousvideoita julkaisukuntoon tai luoda videoita käytettäväksi Teams-kokouksissa tai YouTubessa.

Petri Manu, Office-ohjelmien asiantuntija

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi Petri on kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian.”
    – ”Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja.”
    – ”Erittäin selkeä, hyvä tempo.”
    – ”Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu.”

10:45 Yhteyksien testaus

11:00 Tervetuloa webinaariin!

– Videon leikkaaminen ja tarpeettomien osien poisto
    – Tekstin, kuvien ja äänen hyödyntäminen
    – Tehosteiden hyödyntäminen
    – PowerPoint-esityksen tallentaminen videona
    – Videotiedoston luominen ja julkaisu

Aikaa kysymyksille

11:45 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?
    Tarvitset internetyhteyden sekä tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen + äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

tiistai 25.01.2022 klo 11:00 – 11:45
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

147 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.