Henkilöbrändäys (1/2 pv)
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Henkilöbrändäys (1/2 pv)

04.05.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 18 maaliskuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Sosiaalinen media , Viestintä

Meillä kaikilla on henkilöbrändi, halusit sitä tai et.
Oletko koskaan miettinyt kuinka suuri merkitys on sinun henkilöbrändilläsi?

Tänä päivänä henkilöbrändiä luodaan pääosin verkossa. On siis erityisen tärkeää miltä näytät, minkälaisen kuvan annat itsestäsi ja yrityksestäsi. Sosiaalinen media on muuttanut kommunikointia ja myös sinun henkilöbrändisi vaikuttavuutta. Henkilöbrändi on suoraan yhteydessä itsesi ja yrityksesi menestykseen. Henkilökohtainen verkkonäkyvyytesi ja käyttäytymisesi määrittelee vahvasti myös ammatillisen tulevaisuutesi.

Jos et panosta henkilöbrändiisi

– Voit menettää unelmiesi työn
– Menetät asiakkaita kilpailijoillesi
– Et ole uskottava verkossa
– Et saa asiantuntijuuttasi esille
– Yrityksesi ei saa tietotaitoaan esille
– Annat huonon ensivaikutelman
– Et hyödynnä mahdollisuutta verkostoitua
– Et ole löydettävissä

Hyöty?
Mikäli haluat näyttää hyvältä, tuoda asiantuntijuuttasi esille tai menestyä on tämä koulutus sinulle ja/tai yrityksesi henkilöstölle. Koulutuksessa käydään läpi miltä sinä näytät verkossa, minkälaisen kuvan annat itsestäsi ja miten kohennamme henkilöbrändiäsi verkossa. Puhumme myös sosiaalisen median kanavista ja mitkä niistä sopivat sinulle. Käymme myös läpi ammatillista henkilöprofiiliasi. Henkilöbrändin keskeiseen osaan kuuluu myös käyttäytymisesi. Paneudumme myös vahvasti menestyvän käyttäytymisen ideologiaan ja motivoimme sinut tuomaan asiantuntijuutesi kohderyhmäsi tietoisuuteen.

Koulutus on sinulle, jos haluat tietää, miten henkilöbrändisi vaikuttaa itsesi ja yrityksesi menestykseen, sekä haluat parantaa sitä. Tärkeintä on avoin mieli ja aito kiinnostus.

Kouluttaja
Kouluttajana toimii Digitaalisen markkinoinnin ja henkilöbrändäyksen asiantuntija Rami Salomaa (Grapevine Media Oy). Rami on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, joka on syventynyt sosiaalisen median mahdollisuuksiin. Hän on tehnyt uransa aikana useita menestyneitä sosiaalisen median markkinointikampanjoita. Rami on myös vastannut lukuisten yritysten digimarkkinoinnista ja sisällöntuotannosta. Hän on erikoistunut henkilöbrändäykseen ja työntekijälähettilyyteen.

Rami on suosittu kouluttaja, koska hän puhuu asioista maalaisjärjellä. Grapevine on puolestaan Suomen somein verkkobinestoimisto, jolla on vankka kokemus tuloksellisesta verkkotekemisestä.

Tämänhetkinen henkilöbrändisi

– Miltä näytät verkossa
– Minkälaisen kuvan annat itsestäsi
– Henkilöbrändisi tavoitetila

Henkilöbrändien merkitys markkinoinnissa

– Verkkoprofiili
– Työntekijälähettilyys
– Henkilöbrändi ja yritysbrändi
– Case-esimerkkejä vaikuttavasta henkilöbrändistä

Henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa

– Mitkä ovat sopivat sosiaalisen median kanavat sinulle
– Miten käyttäydyn Facebookissa, Instagramissa, LinkedInissä tai Twitterissä.
– LinkedIn-profiilin optimointi ja tärkeimmät elementit

Menestyvän henkilöbrändin käyttäytyminen

– Rohkeus ja avoimuus ja itseluottamus
– Mitä kerron, mitä en
– Sisällöntuotannon toteutus
– Asiantuntijuus

Koulutuspaikka
Grapevinen koulutustilat Helsingin Vallilassa, Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki

04.05.2017
Koulutus alkaa kello 08.30 ja päättyy klo 12.00.

320 eur
/ hlö + alv. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.