Henkilökemiat työyhteisössä (3 h)
Kouluttajana psykologi Tony Dunderfelt - edellinen koulutus valtavan suosittu!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Henkilökemiat työyhteisössä (3 h)

09.03.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 24 maaliskuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Markkinointi , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

Miten tulla aidosti toimeen erilaisten ihmisten kanssa

Jokaisesta ei tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa voi oppia tulemaan toimeen.

Useimmilla meillä ihmisistä on aito, hyvä tahto ymmärtää toista ihmistä.
Kaikilla ei kuitenkaan ole syvempää näkemystä ihmisen persoonallisuudesta tai keinoja rakentavan yhteistyön saavuttamiseksi.

Henkilökemiat työyhteisössä -koulutuksessa edistämme käytännönläheisellä tavalla hyviä henkilökemioita työpaikalla.  Hyvä vuorovaikutus parantaa työilmapiiriä ja motivoituneet työntekijät tuottavat tuloksia.

Kenelle
Henkilöstön hyvinvoinnista vastaavalle, työhyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneelle ja omasta terveydestään huolehtivalle asiantuntijalle.

Hyödyt
– Ihmisen persoonallisuuden laajempi ja syvällisempi tuntemus
– Erilaisten henkilökemiallisten ongelmakohtien tunnistaminen
– Kuuntelemisen kolme tasoa ja niiden hyödyntäminen
– Hyvän vuorovaikutuksen ja motivoituneen työilmapiirin luominen

Kouluttaja Tony Dunderfelt, psykologi, kouluttaja Henkilökemiat työyhteisössä -koulutuksessa

Psykologi Tony Dunderfelt on ihmisenä kasvamisen asiantuntija, joka on yli 30 vuoden ajan auttanut suomalaisia ymmärtämään ihmismielen salaisuuksia.

Tony on yksi Suomen luetuimmista tietokirjailijoista. Hän on kirjoittanut laajasti psykologian eri aihealueista.

Tonyn luennoilla kellään ei ole tylsää. Ja kaikki oppivat uutta psykologiasta, ihmissuhteista ja ihmisen henkisestä kasvusta. Oivallukset tulevat Tonyn kokonaisvaltaisesta ihmiskäsityksestä ja käytännön esimerkeistä, jotka inspiroivat kuuntelijoita kehittämään omaa mielen hyvinvointiaan ja luomaan hyvää vuorovaikutusta.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
– Tulee hyödynnettäväksi arjessa. Periaatteessa ydin aika simppeli, mutta ottaa varmasti aikaa saada se osaksi ns. normaalia toimintaa
– Loistavan yksinkertaisia vinkkejä. Esimerkit avasivat mukavasti asiaa.
– Muutamia käytännön keinoja stressin hallintaan
– Todella hyvä koulutus!
– Kokonaisuus oli hyvä, Ehkä joitakin asioita pitäisi ottaa syvemmältä kantilta.
– Mielestäni oli todella mielenkiintoinen aihe ja joitakin tärppejä tuli.
– Opetella asettumaan ”toisen housuihin” on hän sitten tyypiltään mikä väri tahansa
– Monipuolinen asiasisältö, mikä valaisi henkilökemiaa työyhteisössä ja miten ne voisi ratkaista.
– Hyvää oli se, että ihmistä ei typistetty väriksi ja saatiin hyvä rakenne hahmottaa.
– Loistavan konkreettisia keinoja.
– Mielenkiintoista asiaa, osa jo tuttua, mutta näistä on hyvä aina muistutella itseään. Hyviä pointteja vaikeisiin vuorovaikutustilanteisiin, mutta myös siihen miten voisi olla hyvä kehittää omaa kohtaamistyyliään.
– Konkreettiset esimerkit avaavat mukavasti asiaa ja pystyy helpommin käsittämään mistä on kyse.
– Mieletön asiantuntemus, kiitos! Tykkäsin henkilöesimerkeistä; niiden kautta sai hyvin kuvan mistä on kyse 🙂
– Helposti ymmärrettävä, hyvä ulostuonti kouluttajalla
– Paras oli hyvä rakenne ja jäsennys sekä käytännönläheisyys
– Mielestäni oli todella mielenkiintoinen aihe ja joitakin tärppejä tuli.
– Loistava esitystapa, mielenkiintoinen tapa esittää asioita.
– Ammattilainen!

Tutustu myös Tonyn toiseen koulutukseen:

Stressinhoito osana työhyvinvointia (1/2 pv)
15.2.2023 Etäkoulutus

Aikataulu

12.45 Yhteyksien tarkistus
13.00 Koulutus alkaa
14.15 Tauko
16.00 Koulutus päättyy

13.00 Koulutuksen avaus

Ihmisen persoonallisuuden eri ulottuvuudet

Toisen ihmisen kohtaaminen – Kuuntelemisen ja dialogin taito

14.15 Tauko (15 min.)

Henkilökemioiden merkitys työpaikalla

Tyypillisten ongelmakohtien ymmärtäminen ja ratkaiseminen

Erilaisten ihmistyyppien aito kohtaaminen

16.00 Koulutuksen lopetus

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.
Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Etäkoulutus Zoomilla

9.3.2023  klo 13.00 – 16.00

Osallistumismaksu:
/ hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampia osallistujiaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%).

Bonus!
Viisi ensimmäiseksi ilmoittautunutta saavat ilmaisen valmennuspuhelun Tonyn kanssa. (Myöhemmin sovittavana ajankohtana.)

Mahdollisuus organisaatiokohtaiseen valmennukseen – ota yhteyttä!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.