Henkilöstön tuottavuus – kohti kannattavaa kasvua (1 pv)
Uusi koulutus!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Henkilöstön tuottavuus – kohti kannattavaa kasvua (1 pv)

29.10.2020, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki Ruoholahdenranta 3, Helsinki 7 lokakuun, 2020 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Liiketoiminnan kehittäminen

Henkilöstön viisaus ratkaisee sen, miten työt tehdään paremmin, nopeammin ja tuottavammin.

Elinvoimainen ja -haluinen yhteisö voimistuu ja kasvaa ratkaisuhakuisuudella, katse eteenpäin. Henkilöstön työn tuottavuus ratkaisee sen, onko kassassa omia varoja enemmän kuin maksettavien laskujen loppusumma.

• Miten työt tehdään paremmin, nopeammin ja tuottavammin?
  • Tuhlataanko resursseja? Onko vapaamatkustajia?
  • Kohdistetaanko aika ja osaaminen tehokkaasti ja tuottavasti oikeisiin asioihin?
  • Miten tuottavuutta ja sitoutumista mitataan?

Johdon on uskottava, että henkilöstön työpanos on organisaation tärkein voimavara. Siihen on luotettava, se on kerrottava – ja olla näin johtamistyössä uskottava.

Tässä koulutuksessa esittelen uuden digitaalisen älykkyyden ja ihmisviisauden yhteispeliin perustuvan GreatGain konseptin. Jaan se kautta saatuja menestystarinoita tosielämän taisteluista. Kuinka keskittymällä siihen, mikä on omissa käsissä, selvitään. Vakiinnutaan, kasvetaan ja menestytään.

Käymme läpi myös ”menetystarinoita”, kun fokus on kateissa, välinpitämättömyys nujertaa oikeudenmukaisuuden tunteen, sähellys tavoitteiden tarkoituksenmukaisuuden ja johtamattomuus toiminnan johdonmukaisuuden.

Tässä koulutuksessa saat käytännön keinoja siihen, miten voit ottaa käyttöön parhaat toimintatavat henkilöstön johtamisessa ja tuottavassa, menestyksekkäässä liiketoiminnassa.

Kenelle

Esimiehille, yrittäjille, tiiminvetäjille, projektipäälliköille, verkostomaista työtä johtaville.

Mitä saat koulutuksesta

Keinoja kannustaa ja sitouttaa henkilöstöä paneutumaan täysillä työhön ja työyhteisön yhteisen hyvän edistämiseen. Motivoivia esimerkkejä ja keinoja soveltaa niitä omaan yritykseen.

Kouluttaja

Juha Wiskari (EMBA, CMC, tietokirjailija, yrittäjä, rock-muusikko)

Palkkajohtaja, yrittäjä ja konsultti vaihdellen vuodesta 1975 lähtien.

• Tuloksellisen ajankäytön suunnittelun asiantuntija ja valmentaja vuodesta 1985. (Time Manager, Time/systems, Oikotietä arjen huippusuorituksiin, Kartta arjen huippusuorituksiin ja Kiireentappoase®).
  • Gre@Brains® Networkin perustaja.
  • GreatGain® digitaalisen älykkään verkkoareenan yhdistäminen ihmisviisauden työvälineeksi organisaatioiden voimakkaissa kehitystarpeissa.

08:30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamupala

09:00 Koulutus alkaa

Keskustelua yrityksistä ja henkilöstön sitoutumisen ja motivaation tasosta

• Esimerkkejä ja tarinoita menestyksistä ja menetyksistä.

11:30 – 12:30 Lounastauko

Tuloksia uudella digitaalisen älykkyyden ja ihmisviisauden yhteispeliin perustuvalla GreatGain-konseptilla.

• Avainsidosryhmien ja koko henkilökunnan osallistaminen
  • Nopeat ja pysyvät muutokset

14.00 Tauko

Keinoja parempaan johtamiseen ja henkilöstön tuottavuuden kehittämiseen

• Mitkä toimenpiteet otan heti käyttöön? Sparrausta ja työkaluja.

15.30 Koulutus päättyy

COVID-19 – tiedote.

Koulutukset toteutetaan kesälomien jälkeen myös lähikoulutuksina webinaarien ja etävalmennusten rinnalla.

Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien syksyn lähikoulutuksia. Osa ohjelmista myös striimataan.

Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää.

Toimimme vastuullisesti yhteistyössä yhteistyökumppaniemme ja koulutushotellien kanssa.

Lähetämme lisätietoa käytännöistä asiakkaille koulutuspäivien Osallistumisohjeessa.

Tervetuloa koulutuksiin!

Koulutuspaikka: Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki
Ajankohta: 29.10.2020

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 29.09.2020 mennessä hintaan 597 euroa / hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 14.10.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.