How to succeed in digital marketing in 2020 (2 h)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

How to succeed in digital marketing in 2020 (2 h)

11.02.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 13 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Markkinointi

Who actually likes the constant interruption of flashy pop-ups and annoying advertising we run into EVERYWHERE online today? In this presentation, we will enlighten three things marketers completely have misunderstood. There things we need to change to create a sustainable future for the media landscape. How do brands need to communicate digitally to be able to be heard in the very near future? Also, we will talk about how modern technologies help to transform data so that it can be used in the digital environment and how it will help brand advertising to become more targeted.

HOW BRANDS SHOULD COMMUNICATE IN A DIGITAL WORLD
Henric Smolak, Strossle International

The internet today has turned into a giant version of Times Square, where companies and brands are in our face, desperately trying to grab our attention—but it’s time to pull the plug mean, really… who actually likes the constant interruption of flashy pop-ups and annoying advertising we run into EVERYWHERE online today. In this presentation, we will enlighten three things marketers completely have misunderstood. There things we need to change to create a sustainable future for the media landscape. How do brands need to communicate digitally to be able to be heard in the very near future?

MODERN TECHNOLOGIES AND DATA TARGETED BRAND ADVERTISING
Olli Järvilehto, Relevant Digital and Sakari Palmu, Dagmar

For decades advertisers have invested in marketing research and collected data that has been utilized for marketing and marketing communications planning. This valuable information hasn’t been used widely in digital channels, however. In this presentation, Olli and Sakari will tell how modern technologies help to transform data so that it can be used in the digital environment and how it will help brand advertising to become more targeted.

Kouluttajat:
Sakari Palmu
, Lead Strategist, Insight Driven Data Dagmar
Sakarilla on pitkä kokemus ihmisymmärryksen ja datan hyödyntämisestä osana liiketoiminnan kehittämistä, viestintää ja markkinointia. Sakarin oma tausta on tutkimuksessa, mutta nykyään hän työskentelee laajasti kaikenlaisten datojen parissa eri lähestymistapoja ja metodeja hyödyntäen, ja auttaa organisaatioita asiakaslähtöisen strategian luomisessa. Dagmarin tiedolla johtamisen yksikössä Drivessa Sakari luotsaa insight-pohjaisten datapalveluiden kehitystä. Häntä kiinnostaa miten ihmisymmärrys voi ohjata päätöksentekoa ja toimintaa järjestelmissä, jotka ovat yhä enemmän teknologiavetoisia.

Henric Smolak, Chief Revenue Officer, Partner Strossle International
In Europe, Henric is known as an evangelist in Content Marketing and Native Advertising. He believes Internet today has become a giant Times Square where everyone tries to steal your attention. Henric also hosts Sweden’s biggest tech podcast with 40 000 monthly listeners, is a course leader in Digital Media and Content Marketing and is a frequently hired Keynote speaker internationally.

Olli Järvilehto, Head of Data, Relevant Digital Oy
Olli vastaa Relevantin dataliiketoiminnan kehittämisestä. Ollin tausta on mediatoimistopuolelta, ennen Relevantille siirtymistä Olli oli 8 vuotta GroupM:llä. Viimeiset vuodet pääpaino oli uusien digitaalisten liiketoimintamallien kehittämisessä.

9.00 Breakfast

9.15. HOW BRANDS SHOULD COMMUNICATE IN A DIGITAL WORLD
Henric Smolak, Strossle International

10.15 MODERN TECHNOLOGIES AND DATA TARGETED BRAND ADVERTISING
Olli Järvilehto, Relevant Digital and Sakari Palmu, Dagmar

11.15 Discussion

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros, Helsinki

tiistai 11.02.2020

Canceling participation 5 days before the event is free of charge. After that, we will be charging 50 EUR.