HR-ammattilaisen taloustaidot! (1 pv)
Brik järjestää nyt koulutuksen:

HR-ammattilaisen taloustaidot! (1 pv)

05.06.2024, Life Science center, Espoo Keilaranta 10-18, Espoo 22 huhtikuun, 2024 Sampo Korppoo

HR Human Resources , HR ja henkilöstöhallinto , Taloushallinto ja verotus

Haluatko vahvistaa vaikutustasi organisaatiosi johtamisessa? Koetko, etteivät henkilöstöön liittyvät näkemykset aina saa ansaitsemaansa huomiota johtoryhmässä? Haluatko ymmärtää yrityksesi liiketoimintaa syvemmin ja oppia puhumaan taloushallinnon kieltä? Auttaisiko taloushallinnon osaaminen sinua perustelemaan vaikuttavammin omia esityksiäsi?

Ei hätää! HR-ammattilaisille suunniteltu koulutuksemme vahvistaa liiketoiminnan ja taloushallinnon osaamista, ja opettaa puhumaan taloushallinnon kieltä. Tärkeimmät organisaatiota koskevat päätökset tehdään taloushallinnon käsitteillä ja laskelmilla, jotka myös HR-ammattilaisen on tärkeää hallita. Liiketaloudellinen osaaminen auttaa tuomaan esiin henkilöstöhallinnon näkökulmia organisaation johtamisessa, ja vahvistaa HR-ammattilaisen vaikuttavuutta omaa organisaatiota koskevia päätöksiä tehtäessä. Taloushallinnon koulutuksemme on saanut paljon kiitosta selkeydestään ja ymmärrettävyydestään. Käytännönläheiset laskentatehtävät auttavat opitun omaksumisessa. Osallistuminen ei edellytä aiempaa taloushallinnon koulutusta.

Pienryhmävalmennus tuottaa parhaita oppimistuloksia

Ei tylsiä kalvosulkeisia, vaan vuorovaikutteista yhdessä oppimista. Tämä valmennus järjestetään pienryhmätoteutuksena, joka päästää myös osallistujat ääneen, tekemään harjoituksia ja jakamaan kokemuksia muiden osallistujien kanssa. Tärkeä osa koulutuksen annista syntyy osallistujien ja kokeneen valmentajan välisen vuorovaikutuksen seurauksena.

Hyödyt osallistujalle
– Saat helposti omaksuttavan yleiskuvan liiketalouden periaatteista henkilöstöhallinnon näkökulmasta tarkasteltuna.
– Opit perustelemaan omia ja henkilöstöhallinnon esityksiä numeerisesti, mikä helpottaa niiden hyväksymistä.
– Opit puhumaan taloushallinnon kieltä ja vahvistamaan omaa asemaasi taloudellisia päätöksiä tehtäessä.
– Vahvistat asemaasi osana organisaation strategista johtamisjärjestelmää.

Koulutus on suunniteltu kaikille HR-ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa liiketoiminnan ja taloushallinnon osaamistaan helposti omaksuttavalla tavalla.

Kouluttaja:
Jari Salminen, KTT, kouluttaja, johtamisen ja yritystalouden asiantuntija

KTT Jari Salminen tarjoaa pitkään kokemukseen perustuvaa käytännönläheistä, tutkimustietoon pohjautuvaa valmennusosaamista johtamistyöstä ja monista organisaation toimintaan liittyvistä haasteista, joihin yrittäjänä ja esihenkilönä törmää tuon tuosta. Jari on väitellyt muutoksen johtamisesta ja kirjoittanut johtamisesta yhteensä 18 kirjaa ja lukuisia artikkeleita.
– Jos tarvitsette apua esihenkilöidenne valmentamiseen, hankalien johtamistilanteiden käsittelyyn, asiantuntijapalveluiden arvomyyntiin tai muihin käytännön johtamistyöhön liittyviin valmennustarpeisiinne, Jari on suurella todennäköisyydellä oikea henkilö avuksenne.

Erityisosaamisalueet:
– Strateginen johtaminen ja haastavien muutostilanteiden hallinta
– Johtaminen ja esihenkilötyö
– Asiantuntijamyynti
– Johtamisviestintä
– Yritystalous
– Tiimityö
– Tehokkaat toimintatavat ja kiireen hallinta
– Muut ihmisten johtamiseen liittyvät teemat

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Avaus

09:15 HR-toiminnan rooli organisaation strategian toteuttajana

10:15 Tauko

10:30 Liiketoimintasuunnitelma ja budjetointi
– Liiketoimintasuunnitelman laatiminen
– Budjetoinnin perusteet ja hyödyntäminen toiminnan ohjauksessa
– Henkisten resurssien huomioiminen budjetoinnissa
– Osaamisen kartoitus ja kehittäminen

11:30 Lounas

12:15 Investoinnit ja kasvun tukeminen
– Investoinnin suunnittelu
– Investointien inhimilliset ulottuvuudet
– Rekrytointi investointina
– HR:n rooli investointien onnistumisen varmistajana

14:00 Kahvi

14:15 Seuranta, tunnusluvut ja mittarit
– Omien avainprosessien määrittäminen
– Kateajattelu ja tuottavuus
– Toiminnan tehokkuuden seuranta
– Tekninen laatu ja inhimillinen laatu asiakaskokemuksen osa-alueina

15:00 Loppukeskustelu

15:30 Koulutus päättyy

Life Science Center, Keilaranta 10-18, 02150 Espoo

ke 5.6.2024, klo 9.00-15.30

– sisältää koulutusmateriaalit, lounaan ja kahvitarjoilut koulutuspäivän aikana

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Kysy ryhmäetuhintaa:
info@kurssitnyt.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.