HR bisneksentekijänä – Change Agent -lounasseminaari (1/2 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

HR bisneksentekijänä – Change Agent -lounasseminaari (1/2 pv)

20.09.2018, Sokos Hotel Presidentti, Helsinki Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki 15 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen

HR ketteränä bisneksentekijänä ja muutosagenttina

HR-ammattilaiset ovat todellisella näköalapaikalla. Riittääkö kovassa vauhdissa ja paineessa rohkeus ja draivi viedä henkilöstöjohtaminen bisneksen ytimeen?  Miten valjastaa HR-toiminta ja oma fokus liiketoiminnan tukemiseen?

Varmista tekemisen meininki ja ole ”Henkilöstöjohtamisen Bisneksentekijä ja Change Agent ”!

Jatkuvasti muuttuvassa kompleksisessa toimintaympäristössä vanha ajattelu ei tuo toivottua tulosta. Sen vuoksi useat yritykset ottavat ja ovat ottaneet toimintansa perustaksi ketteryyden. Ketteryys on luonut HR-toiminnolle mahdollisuuden muuttua valmentavaksi, dynaamiseksi, joustavaksi sekä kiinteäksi osaksi yrityksen ydinliiketoimintaa.

• Tuntuuko välillä, että vedät perässäsi kivirekeä ja et tunnu pääsevän ryhmäsi kanssa bisneksen ytimeen?
  • Toivotaanko teiltä HRnä vain operatiivisia HR-asioita?
  • Onko HR-porukkasi turhautunut?
  • Tiputko itsekin välillä syvään kuoppaan?
  • Tarvitsetko uusia ajatuksia miten HRn ketteryys näkyy bisneksessä?
  • Tarvitsetko fokuksen kirkastamisesta ja energiaa itsellesi viedä asioita eteenpäin organisaatiossasi?
  • Haluatko lisää tietoa ja osaamista viedä HR-toimintoa osaksi bisnestä sekä voimaantumisen tunteen?

Tässä toiminnallisessa seminaarissa saat eväitä oleellisen tärkeitä ja fokusoituja oppeja siihen, miten ketterä HR luodaan ja millaisilla askelmerkeillä pääsette osaksi bisnestä. Tule kuulemaan viimeiset tuulet asian tiimoilta ja vaihtamaan ajatuksia kollegoiden kanssa ja vaikuttamaan HR-toiminnan menestykseen organisaatiossasi.

Kenelle

Seminaarista hyötyvät – niin kokeneet HR -johtajat ja -päälliköt kuin vasta tehtävässään aloittaneet HR-asiantuntijatkin.

Myös HR:n kanssa yhteistyössä toimivat johtajat ja esimiehet ovat tervetulleita keskustelemaan HR:n näkökulmasta liiketoiminnan menestyksestä.

Seminaarin vetäjät

Päivi Inki ja Mira Pakarinen Kuvaaja Anna Dammert

Seminaarin vetäjinä toimivat kokeneet valmentajat ja business coachit Mira Pakarinen ja Päivi Inki. Heillä on yli 20 vuoden laaja liike-elämän kokemus ja he ovat auttaneet satoja asiantuntijoita, johtajia ja esimiehiä onnistumaan työssään.  Heillä on konkreettinen ja ratkaisukeskeinen toimintatapa ja he uskovat kunnioittavaan ja inspiroivaan johtamiseen. Heidät on myös palkittu muutosjohtamisesta ja muutoksen tekijöinä.

Tervetuloa yhdessä ketterästi valloittamaan tulevaisuutta!

11.15 Ilmoittautuminen ja lounastarjoiluna salaattibuffet

12.00 Seminaari alkaa

HR-toiminnon onnistuminen työssä vahvistaa yrityksen menestymistä.

Ketterä HR pois kaaoksesta

• Tietoa ja maalaisjärkeä – mitä käytännössä ketterä HR on ja voi olla
  • HR ja Business käytännön tekemisenä
  • Case-esimerkki HRn käytännön ketteröittämisestä

Miten HR on arvostettu osa yrityksen ydinliiketoimintaa?

• HRn rooli osana ydinliiketoimintaa
  • Entä oma ja johdon asenne? Miten voimme vaikuttaa asenneasioihin?
  • Rohkeus tekemisessä – mitä se on käytännössä
  • Entä edistääkö nykyinen HR-osaaminen ja taidot liiketoiminnan menestystä?

Kahvitauko

Miten muutos tehdään – ” Henkilöstöjohtamisen Change Agent – 007”

• Luottamuksen ja yhteistyön rakentaminen busineksen kanssa
  • Luottamuksen ja yhteistyön rakentaminen HRn kesken
  • Henkisen vahvuuden merkitys onnistumisessa
  • Mitä Sinä tarvitset onnistuaksesi HR-bisneksentekijänä?

Seminaarimateriaali toimitetaan sähköpostitse seminaarin jälkeen.

Seminaari päättyy kello 15.30

Koulutuspaikka: Original Sokos Hotel Presidentti, Rautatienkatu 4, Helsinki

Ajankohta: 20.9.2018

Osallistumismaksu: 397 euroa (+ alv 24%) sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 357 euroa / hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.