HR-vuosikello (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

HR-vuosikello (1 pv)

18.09.2018, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 18 kesäkuun, 2018 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Hanna oli varma ja energinen esiintyjä, ja rautainen ammattilainen. Kiitos hyvästä tilaisuudesta, oli mukavaa saada ajatuksia HR toimintojen organisointiin ja oman työn suunnitteluun. Parasta oli käytännön vinkit kouluttajalta ja koulutukseen osallistujilta liittyen eri HR haasteiden ratkomiseen työpaikalla.

Työskenteletkö HR-tehtävissä tai oletko siirtymässä niihin? Suunnitteletko kuluvaa tai jo ensi vuotta, ja mietit, mitä kaikkea pitäisi saada aikaiseksi?

HR-vuosikellon laatiminen selkeyttää HR:n moninaista tehtäväkenttää ja helpottaa tehtävien hoitamista suunnitelmallisesti. Koulutuksessa käydään läpi HR:n vuoden tärkeimpiä tehtäviä yleisellä tasolla ja aikataulutetaan niitä työvuoden varrelle.

Vuosikelloa käydään läpi esimerkkien valossa valiten vuosikellosta laajempaan esittelyyn muutamia tärkeimpiä HR:n tehtäviä. Pääpaino koulutuksessa on kokonaiskuvan luominen ja ideoiden antaminen.Koulutuksessa on varattu aikaa myös osallistujien omille esimerkeille ja niiden pohjalta käytävälle keskustelulle. Pyytäisimmekin siis osallistujia halutessaan miettimään etukäteen hyväksi havaitun HR-käytännön omasta yrityksestä, jonka haluaisi jakaa muiden osallistujien kanssa.

Koulutuksen hyödyt:
    •HR-vuosikellon laatiminen selkeyttää HR:n moninaista tehtäväkenttää ja helpottaa tehtävien hoitamista suunnitelmallisesti
    •Saat eväät hyvän henkilöstöjohtamisen työkalun käyttöönottamiseen
    •Opit yhtenäistämään yrityksen toimintatapoja.

Tule kuulemaan ja keskustelemaan HR:n vuosikellosta ja saamaan uusia ideoita omaan työhösi!

Asiantuntija OTK, HR Partner Hanna Skurnik-Järvinen, Finavia Oyj

Ohjelma:

8.45 Ilmoittautuminen tilaisuuteen ja aamiainen

HR-vuosikellon laatiminen ja sisältö
    •HR:n strategian päivittäminen ja toimintasuunnitelman laatiminen
    •tavoitteiden asettaminen ja kehityskeskustelu
    •henkilöstötutkimus ja sen purkaminen
    •lomien suunnittelu ja antaminen
    •kesätyöntekijöiden rekrytointi
    •vuosittaiset valmennukset (mm. esimiesvalmennus jne.)
    •Talent Managementiin liittyvät vuosittaiset tehtävät
    •henkilöstösuunnitelmien päivittäminen
    •yhteistyö henkilöstöjärjestöjen kanssa
    •palkkaprosessit
    •henkilöstön budjetointiin liittyvät tehtävät

13.30 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Aamupalatarjoilu klo 8.45, kahviatarjoilua 10.15, lounas klo 11.30-12.00

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
    18.09.2018 klo 08.45 – 13.30

Jäsenetuhinta 400 eur + alv
    Normaalihinta 600 eur + alv

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
    Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.