HTML ja CSS -peruskurssi (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

HTML ja CSS -peruskurssi (2 pv)

12.-13.09.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 8 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käymme läpi perustiedot HTML ja CSS web-standardeista sekä opettelemme taidot niiden oikeaoppiseen käyttämiseen dokumentin rakenteen ja ulkoasun luojana. Koulutuksen jälkeen osaat HTML- ja CSS-kielen perusteet. Pääpaino kurssilla on HTML-kielessä, mutta opit myös ulkoasun hallintaan käytettävän CSS-kielen perusteet.

Web-sivuston ja -sovelluksen käyttöliittymä rakennetaan yleisimmin web-standardien varaan. Tärkeimmät web-standardit selainkäyttöliittymän kannalta ovat HTML (Hypertext Markup Language) ja CSS (Cascading Style Sheets). HTML-kieli toimii dokumentin rakenteen kuvaajana ja CSS-kieli ulkoasun määrittäjänä. Näiden lisäksi websovellusten tekijän on hyvä hallita komentosarjakieli JavaScript, joka hallitsee toiminnallisuutta.

Web-tekniikoiden perustiedoista ja koodin lukutaidoista on hyötyä kaikille web-projekteissa mukana oleville, vaikka ei käytännössä koodia itse kirjoittaisikaan.

HTML ja CSS -kurssi on aloitustason kurssi ja soveltuu kaikille web-dokumenttien ja -sivustojen kanssa työskenteleville henkilöille kuten sisällön tuottajille, webmastereille, web developereille, web designereille, graafikoille.

Esitiedot
HTML ja CSS -kurssi on ohjelmistoriippumaton, eikä osallistujalta edellytetä aikaisempaa kokemusta HTML:stä eikä CSS:stä.

Koulutuspäivät alkavat klo 9.00 ja päättyvät n. klo 16-16.30. Aamukahvia on tarjolla klo 8.30 alkaen.

1. päivä

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

12.–13.09.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.