HTML-perusteet (1 pv)
Affecto Academy järjestää nyt koulutuksen:

HTML-perusteet (1 pv)

04.07.2016, Affecto Academy, Helsinki Atomitie 2, Helsinki 21 maaliskuun, 2016 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

HTML (Hypertext Markup Language) on avoimesti standardoitu www-sivujen kuvauskieli, jolla voidaan kuvata hyperlinkkejä sisältävää tekstiä eli hypertekstiä. HTML:llä voidaan myös merkitä tekstin rakenne eli esimerkiksi, mikä osa tekstistä on otsikkoa ja mikä leipätekstiä. HTML:n perustiedoista ja koodin lukutaidoista on hyötyä kaikille web-projekteissa mukana oleville, vaikka ei koodia itse kirjoittaisikaan.

Koulutuksen aikana opit HTML-kielen perusrakenteet sekä saat perustiedot tärkeimmistä Web-standardeista.

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti aloitteville www-sivujen kehittäjille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta HTML-kielestä. Kurssilla käytetään Affecto Academyn suomenkielistä materiaalia. Kurssi ei edellytä aiempaa kokemusta HTML:stä.

Asiantuntija:
Mira Marno
, Koulutuspäällikkö, Affecto Finland

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Koulutuspäivä alkaa

• HTML:n perusteet
o Mitä HTML on ja mihin sitä tarvitaan?
o HTML-tiedostot
• HTML-komennot
o Sivun rakenne ja komentojen syntaksi
o Kommentit
• Tekstin muotoilu
o Aluekomennot (otsikot, kappaleet, luettelot)
o Inline-komennot (mm. lihavointi, kursivointi)
• Asiakirjan värit ja kirjasimet
• Hypertekstilinkit
• Kuvat
• Taulukot
• Lomakkeet
o Lomakemääritykset
o Syöttöelementit

16.30 Koulutus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 08.30, klo 14.00 ja lounas klo 12.00–13.00.

Affecto Academyn koulutustilat, Atomitie 2, Helsinki (Pitäjänmäki)

Aika:
04.07.2016

795 eur
+ alv. Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta ilmoittamalla siitä kirjallisesti osoitteeseen academy.finland(at)affecto.com

Kurssiosallistuminen voidaan peruuttaa veloituksetta 10 päivää ennen kurssin aloituspäivää. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% kurssin hinnasta. Peruuttamaton kurssi veloitetaan kokonaan.

Peruutukset kirjallisesti osoitteeseen academy.finland(at)affecto.com

Affecto pidättää itsellään oikeiden kurssiaikataulujen, sisältöjen ja hintojen muutoksiin.