Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

1990 euroa /hlö + alv 24 %

1990 EUR

08.-10.05.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 8 huhtikuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa opit käyttämään HTML5:n, CSS3:n ja JavaScriptin viimeisiä versioita oikeaoppisella tavalla. Lisäksi saat hyvän yleiskuvan tuoreimpien tekniikoiden tarjoamista mahdollisuuksista selainpohjaista ratkaisua toteutettaessa.

Toteutamme koulutuksen englanninkielisenä.

Viimeisten vuosien aikana web-tekniikoiden evoluutio on ollut huimaa. HTML5 ja CSS3 ovat jo vakiintuneita. JavaScriptin osalta ollaan murroksessa ECMAScript 5:n ja ECMAScript 6:n välillä. Perinteisten web-sovellusten rinnalle on myös noussut uusia ratkaisutyyppejä, joissa entistä voimakkaammin pystytään huomioimaan erilaiset päätelaitteet. Sovelluksen logiikasta merkittävä osa siirtyykin selaimeen, ja Single Page Application (SPA) -sovelluksista on tullut valtavirtaa. Myös palvelinympäristössä on tapahtumassa murros; entistä useammin web-palvelimeksi haetaan kevyttä ja joustavaa ratkaisua, jolloin palvelinosuus tuleekin toteutettua node.js:n varaan JavaScriptillä.

Koulutus soveltuu sovelluskehittäjille, jotka ovat vasta siirtymässä toteuttamaan ratkaisuja web-ympäristöön. Lisäksi se sopii kehittäjille, jotka ovat toteuttaneet ratkaisuja perinteisemmillä malleilla ja haluavat päivittää osaamisensa vastaamaan nykyaikaisia perusratkaisuja.

Esitiedot

Koulutuspäivät alkavat klo 9, aamukahvia on tarjolla klo 8.30 alkaen. Koulutuspäivät päättyvät noin klo 16.

1. päivä

Web-maailma pähkinänkuoressa

– Standardien kehitys
– Protokollat
– Selaimen ja palvelimen yhteistyö
– Web services (SOAP ja REST)
– AJAX

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

08.–10.05.2019

1 990 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.