Hyödynnä Chat GPT:tä johtamistyössäsi (3 h)
järjestää nyt koulutuksen:

Hyödynnä Chat GPT:tä johtamistyössäsi (3 h)

05.10.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 2 lokakuun, 2023 Sampo Korppoo

Johtaminen ja esihenkilotaidot , Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia , Verkkokurssi , Viestintä , Webinaarit

Tekoälyn kehitys on ollut ällistyttävän nopeaa viimeisen vuoden aikana. Tekoäly on jo muuttanut useiden eri liiketoiminta-alueiden arkea käytännössä. Johtaminen ei ole tästä poikkeus. Tekoäly tulee ehdottomasti nähdä johtamisen tukifunktiona, joka vapauttaa aikaa johtamistyön keskeisimpiin osa-alueisiin, kuten vuorovaikutussuhteisiin, empatian ja tunne-älyn kehittämisen, luovaan ajatteluun, johtajuuden mahdollistamiseen sekä luottamuksen rakentamiseen.

Tässä koulutuksessa opit, miten Chat GPT toimii ja miten voit luoda parhaiten tilanteeseesi sopivia kysymyksiä sekä miten pystyt kouluttamaan Chat GPT:tä tukemaan johtamistyötäsi. Saat myös käyttöösi kokoelman johtamistyön eri osa-alueiden keskeisimpiä kysymyksiä, joita pääset soveltamaan heti omaan arkeesi.

Hyödynnä Chat GPT:tä johtamistyössäsi -koulutuksessa saat kattavan yleiskuvan siitä, kuinka voit ottaa ChatGPT:n avuksi päivittäisessä johtamistyössä päätöksenteon, viestinnän ja tiimien rakentamisen apuvälineenä.

Hyödyt osallistujalle
– Opit hyödyntämään Chat GPT:tä päätöksenteon tukena ja strategisessa suunnittelussa
– Kuulet, miten tekoälyä voidaan hyödyntää viestinnän kehittämisessä, kuten sähköpostien ja raporttien laatimisessa
– Opit hyödyntämään Chat GPT:tä kokousten ja ideointisessioiden suunnitteluun ja hallintaan
– Saat näkökulmia tekoälyn hyödyntämiseen sitoutumisen, oppimisen ja kehitysohjelmien räätälöinnissä
– Opit hyödyntämään tekoälyä myös strategian jalkauttamisen ja muiden muutosprosessien läpiviennissä sekä oman johtajuutesi pohtimisessa.

Koulutus on tarkoitettu johtoasemassa työskenteleville toimialasta riippumatta.

Kouluttaja:

Valmentaja Tommi Lindholm
Tommi Lindholm, yritysvalmentaja.
Tommia kiinnostaa organisaatioihin ja organisoitumiseen liittyvän teorian hyödyntäminen linssinä organisaatioiden toiminnan ymmärtämisessä ja käytäntölähtöisessä kehittämisessä.

Tommi on vastannut jo kymmenen vuoden ajan kouluttajan ja tutkijan roolissa koulutusten kokonaisvaltaisesta toteuttamisesta Brikin asiakkaille. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiakkaille erilaisia selvityksiä ja osallistuu kirjojen kirjoittamiseen. Tommi on myös sertifioitu Workplace Big Five -persoonallisuusprofiilin käytössä.

KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopistossa pääaineenaan rahoitusta. Opiskelujen aikana Tommi törmäsi käyttäytymistieteelliseen rahoituksen tutkimukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkielmansa. Tätä kautta löytyi kiinnostus ihmismieltä kohtaan. Tarve ymmärtää sen saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Erityisosaamisalueet
– Esihenkilötyön erilaiset aiheet
– Johtoryhmätyöskentely
– Tiimityö
– Asiantuntijoiden johtaminen
– Palkitseminen
– Haastavat vuorovaikutustilanteet

09:00 Tilaisuuden avaus

09:15 Johtamistyön ominaispiirteet ja tekoälyn rooli sen kehittämisessä
– Chat GPT – mikä se on? Mihin se pystyy?
– Johtamisen rooli organisaatiossa
– Chat GPT:n hyödyntäminen johtamistyössä

09:45 Johtaminen ja päätöksenteko
– Tekoäly strategiatyön tukena
– Fasilitointityön helpottaminen tekoälyn avulla
– Sitoutumisen ja yhteistyön kehittäminen

10:30 Tauko

10:45 Chat GPT:n hyödyntäminen johtamisviestinnän näkökulmasta
– Sähköpostien laatiminen ja optimointi
– Viestinnän vaikuttavuuden kehittäminen
– Muutosviestinnän tehostaminen
– Keskeisimmät kysymykset ja Chat GPT:n ohjeistusten rakentaminen

12:00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

5.10.2023, klo 09.00-12.00

Kysy ryhmäetuhintaa:
toimisto@ratekoulutus.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.