Hyödynnä ChatGPT:tä asiantuntijatyössäsi (2 h)
järjestää nyt koulutuksen:

Hyödynnä ChatGPT:tä asiantuntijatyössäsi (2 h)

24.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 19 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Tekoäly

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Todella hyödyllinen koulutus. Pidin siitä, että kattavat käyttöesimerkit oli sidottu tietynlaiseen tapaan tehdä asiantuntijatyötä. Samalla saattoi siis saada vinkkejä siitä, miten voi tulla paremmaksi asiantuntijaksi (ChatGPT:n avulla.) Kiitos myös hyvistä valmiista prompteista ja erityisesti promptin teon promptista, ne säästävät kyllä aikaani hurjasti! -Osallistuja

• Tommi Lindholm osaa asiansa. Oli ilo kuunnella. Lähestymiskulma aiheeseen oli mielenkiintoinen. Näin käytettynä ChatGPT tulee nopeuttamaan valtavasti kehitystyötä ja fiksua päätöksentekoa. Pakolliseksi vaan kaikkiin asiantuntijaorganisaatioihin! Miksei myös päättäjille. -Osallistuja

• Koulutus vastasi odotuksiani ja herätti uusia ajatuksia. Vastasi mielestäni sisällöltään hyvin koulutuksen kuvausta. Suosittelen! -Osallistuja

Tekoälyn kehitys on ollut ällistyttävän nopeaa viimeisen vuoden aikana.
    Tekoäly on jo muuttanut useiden eri liiketoiminta-alueiden arkea käytännössä.
    Asiantuntijatyö ei ole tästä poikkeus.
    Tekoäly tulee ehdottomasti nähdä myös asiantuntijatyön tukifunktiona, joka vapauttaa aikaa asiantuntijatyön keskeisimpiin osa-alueisiin, kuten vuorovaikutussuhteisiin, ongelmanratkaisuun, luovaan ajatteluun sekä palautumiseen.

Tässä koulutuksessa opit miten ChatGPT toimii ja miten voit luoda asiantuntijan roolissa sinua tukevia ja työtäsi helpottavia prompteja.
    Saat myös käyttöösi kokoelman asiantuntijatyön eri osa-alueiden keskeisimpiä prompteja, joita pääset soveltamaan heti omaan arkeesi.

Tämä koulutus tarjoaa kattavan yleiskuvan siitä, kuinka ChatGPT voidaan ottaa avuksi päivittäisessä asiantuntijatyössä suorituskyvyn ja tuottavuuden kasvattamiseksi.

Koulutuksen sisältö päivittyy sitä mukaa, kun uusia ominaisuuksia tulee!

Hyödyt osallistujalle
    – Opit hyödyntämään Chat GPT:tä päätöksenteon tukena ja suunnittelutyössä
    – Kuulet, miten tekoälyä voidaan hyödyntää viestinnän kehittämisessä, kuten sähköpostien ja raporttien laatimisessa
    – Opit hyödyntämään Chat GPT:tä kokousten ja ideointisessioiden suunnitteluun ja hallintaan
    – Saat näkökulmia tekoälyn hyödyntämiseen tutkimustyön, raportoinnin ja osaamisen jakamisen näkökulmista
    – Opit hyödyntämään tekoälyä myös omien vuorovaikutustaitojesi hiomisessa sekä oman vaikuttavuutesi kasvattamisessa.

Koulutus on tarkoitettu asiantuntijatyössä työskenteleville toimialasta riippumatta.

Kouluttaja:

Valmentaja Tommi Lindholm
    Tommi Lindholm, yritysvalmentaja.
    Tommi on vastannut jo 13 vuoden ajan kouluttajan ja tutkijan roolissa koulutusten kokonaisvaltaisesta toteuttamisesta Brikin asiakkaille. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiakkaille erilaisia selvityksiä ja osallistuu kirjojen kirjoittamiseen. Tommi on myös sertifioitu Workplace Big Five -persoonallisuusprofiilin käytössä.

Tommia kiinnostaa organisaatioihin ja organisoitumiseen liittyvän teorian hyödyntäminen linssinä organisaatioiden toiminnan ymmärtämisessä ja käytäntölähtöisessä kehittämisessä. Teknologia on aina ollut lähellä Tommin sydäntä ja näin hän on myös jo pitkään seurannut varovaisen optimistisesti lohkoketjuteknologioiden sekä tekoälysovellutusten kehitystä ja sovellutuksia organisoitumiseen ja johtamisen kehittämiseen.

KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopistossa pääaineenaan rahoitusta. Opiskelujen aikana Tommi törmäsi käyttäytymistieteelliseen rahoituksen tutkimukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkielmansa. Tätä kautta löytyi kiinnostus ihmismieltä kohtaan. Tarve ymmärtää näiden saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Erityisosaamisalueet
    – Johtoryhmätyöskentely
    – Tiimityö
    – Asiantuntijoiden johtaminen
    – Palkitseminen
    – Tekoälysovellutukset johtamisen kehittämisessä
    – Haastavat vuorovaikutustilanteet

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    -Osallistuja

-Osallistuja

Katso myös: Hyödynnä ChatGPT:tä johtamistyössäsi (3 h) 15.5.2024 Etäkoulutus

09:00 Tilaisuuden avaus

09:15 Asiantuntijatyön ominaispiirteet ja tekoälyn rooli tämän kehittämisessä
    – ChatGPT – mikä se on? Mihin se pystyy?
    – Asiantuntijan rooli organisaatiossa
    – ChatGPT:n hyödyntäminen asiantuntijatyössä

09:45 Asiantuntijatyö, oppiminen ja päätöksenteko
    – ChatGPT oppimisen tukena
    – Tekoäly päätöksenteon tukena
    – Suunnittelutyön helpottaminen tekoälyn avulla
    – Tutkimus, raportointi ja ChatGPT

10:00 Tauko

10:10 ChatGPT:n hyödyntäminen viestinnässä
    – Sähköpostien laatiminen ja optimointi
    – Fasilitointityö
    – Osaamisen jakaminen
    – ChatGPT vaikuttamis- ja viestintätyön apuvälineenä

11:00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus Zoom-ohjelmalla

ke 24.4.2024, klo 09.00-11.00

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Kysy ryhmäetuhintaa:
    toimisto@ratekoulutus.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.