Hyvä johtaminen 1.0 (5 pv)
Suosittu valmennuskiertue nyt Oulussa
Hälsa järjestää nyt koulutuksen:

Hyvä johtaminen 1.0 (5 pv)

10.12.2019-14.04.2020, Oulu , Oulu 6 marraskuun, 2019 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Työhyvinvointi , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

Suosittu Hyvä johtaminen 1.0 -kiertueemme tuo jälleen keinoja, työkaluja ja intoa johtamiseen viidellä paikkakunnalla: Helsingissä, Oulussa, Pietarsaaressa, Kokkolassa ja Kuopiossa.

Viiden valmennuskerran aikana pureudumme muun muassa esimiehen roolissa kasvamiseen, vuorovaikutukseen sekä työhyvinvoinnin johtamiseen.

Valmennuspäivät Oulussa
tiistaisin klo 11.30 – 16.00:

1. päivä: 10.12.2019
2. päivä: 14.1.2020
3. päivä: 11.2.2020
4. päivä: 10.3.2020
5. päivä: 14.4.2020

Hyvä johtaminen 1.0 -valmennuskiertue muilla paikkakunnilla:

Helsinki: kurssitnyt.fi/koul/10652
Kokkola: kurssitnyt.fi/koul/10653
Pietarsaari: (på svenska) kurssitnyt.fi/koul/10655
Kuopio: kurssitnyt.fi/koul/10654

Mitä on hyvä johtaminen?
– Minä esimiehenä
– Esimiehen erilaiset roolit

Esimiehen vastuut ja roolit
– Juridinen näkökulma esimiehen vastuista
– Työnantajan vastuut ja velvollisuudet

Itsetuntemus ja erilaisten ihmisten johtaminen
– Erilaiset johtajat ja johdettavat
– Motivaatiotekijät
– Ryhmästä tiimiksi

Esimiehen viestintä ja vuorovaikutus
– Valmentava johtaminen
– Palautteenanto ja arvostava kohtaaminen

Työhyvinvoinnin johtaminen
– Mitä on työhyvinvointi?
– Itsensä johtaminen
– Varhainen välittäminen

Kouluttajat:

Eeva Tikkanen
Kasvatustieteen maisteri, opettaja, sertifioitu Peili- ja Firstbeat- valmentaja
Työyhteisö- ja esimiesvalmentaja
”Ihmisissä ja organisaatiossa on paljon piilossa olevaa potentiaalia. Yhdessä saamme vapauttaa itsestämme ja työyhteisöstämme energiaa, vahvuuksia, työn sujuvuutta ja tuloksellisuutta.”
– Minua itseäni motivoi ihminen: itsensä johtaminen, oman mielen, ajattelun ja tunteiden johtaminen sekä oman motivaation, osaamisen ja palautumisen johtaminen.
– Haluan auttaa asiakkaita osallistavilla ja motivoivilla, positiiviseen psykologiaan pohjautuvilla menetelmillä. Kirkastamme oman organisaation perustehtävää ja visiota, vahvistamamme luottamusta ja yhteistyötä, luomme hyvää vuorovaikutusta mahdollistavia rakenteita ja prosesseja sekä sytymme hyvästä ihmisten johtamisesta.
– Innostun erityisesti, kun organisaatiolla on halu kehittää koko organisaatiokulttuurista ihmisen kokonaisvaltaista hyvinvointia vahvistavaa ja kun saan laittaa koko potentiaalini valmentajana käyttöön ja oppia uutta.

Sanna Vähänen
Esimiesvalmentaja, työyhteisövalmentaja ja Life Coach
Kasvatustieteiden maisteri, opettajan pedagoginen pätevyys
– Olen kokenut valmentaja, coach ja erilaisten tilaisuuksien fasilitoija. Työskentelen valmentavalla otteella asiakasta kuunnellen, kannustaen, haastaen ja sparraten. Tavoiteorientoituneisuus, ratkaisukeskeisyys, innostus ja yhteistyökyky ovat minulle luonteenomaisia.
– Visioni on olla luomassa parempaa työelämää panostamalla johtajuuden kehittämiseen, hyvään työarkeen, toimiviin työyhteisöihin sekä työhyvinvoinnin vahvistamiseen yhteistyössä esimiesten ja työyhteisöjen kanssa. Tyypillisiä teemoja valmennuksissani ovat työyhteisötaidot, itsensä johtaminen, myönteisen ajattelun vahvistaminen, oman työn tuunaaminen sekä työhyvinvointia lisäävien asioiden tunnistaminen ja lisääminen omassa arjessa.

Pasi Kouva
Sosionomi, eMBA, Business Coach, DiSC-valmentaja
Esimiesvalmentaja
”Jokaisella on oikeus hyvään johtamiseen ja johtamispalveluihin.”
– Minulla on vuosikymmenten kokemus johtamisesta, johtoryhmätyöskentelystä ja esimiestyöstä ja pitkä ura finanssialalla. Valmentajan työssä minulle on tärkeää, että pystyn omalla kokemuksellani ja hyvillä työkaluilla innostamaan esimiehiä ja yrityksiä kehittymään. Palaute, luottamuksen rakentaminen ja valmentava johtaminen ovat valmennuksissani usein pääteemoja.
– Parasta palautetta valmennuksista minulle on ollut luottamuksen ja keskustelun aikaansaaminen johtoryhmissä ja esimiesvalmennuksissa. Usein olenkin kuullut kommentin: ”Ei me näistä asioista keskenämme olisi puhuttu.”

Oulu

(saat tarkemmat tiedot ilmoittautumisen jälkeen)

5 valmennuspäivää, tiistaisin klo 11.30 – 16.00:
10.12.2019
14.1.2020
11.2.2020
10.3.2020
14.4.2020

/hlö + alv 24%, sisältää 5 valmennuskertaa, materiaalit, tehtävät sekä lounas- ja kahvitarjoilut.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle.