Ilkka Kouri: Lean tekniikat tehokkaassa paketissa (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Ilkka Kouri: Lean tekniikat tehokkaassa paketissa (1 pv)

03.09.2019, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 20 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Lean ja ketterät menetelmät , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Kouluttajalla oli todella asiantuntemusta niin teoriasta kuin käytännöstäkin ja hän osasi selittää asiat selkokielellä."

• - "Kokenut ja osaava vetäjä! Hallitsee ko. alan teoriat ja käytännön problematiikan suvereenisti."

• - "Paljon jäi haaviin asioita, joita voi käyttää oman firman kehittämiseen, todella hyödyllinen kurssi."

• - "Kouluttaja oli mitä parhain. Päivä oli raskas, koska tietotulva oli mittava. Siitä huolimatta ei nukuttanut luennolla kertaakaan."

• - "Osa asioista oli tietenkin tuttua oman 30 vuoden työkokemuksen jälkeen, mutta sain myös paljon uutta ajateltavaa."

• - "Paljon käytännön esimerkkejä havainnollistamassa opetusta, selkeät kertaukset osioiden lopussa, rauhallinen opetustyyli."

• - "Käytännön esimerkit olivat hyviä ja selkiyttävät omia ajatuksia paremmin, kuin teoriat."

Opi Lean ajattelu ja tekniikat yhdessä päivässä
    Koulutuksessa perehdytään Lean-ajattelun lähtökohtiin ja keskeisiin käytännön Lean-tekniikoihin. Tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet tunnistaa oman organisaation kehityskohteet sekä mahdollisuudet toiminnan kehittämiseen Lean-menetelmiä käyttäen. Koulutus on käytännönläheinen ja sisältää runsaasti esimerkkejä Lean-tekniikoiden soveltamisesta erityyppisissä prosesseissa. Kurssilla keskustellaan ja eri teemoja syvennetään kurssilaisten kysymysten ja tarpeiden perusteella.

Esimiehille ja tiiminvetäjille, jotka haluavat kehittää omia valmiuksiaan Lean-tekniikoiden hyödyntämisessä. Kurssi on toimialariippumaton, se soveltuu tuotannossa, palveluissa sekä julkishallinnossa toimiville henkilöille.

Kouluttaja
    Ilkka Kouri
    , Kata Management Training. linkedin.com/in/ilkka-kouri
    Ilkka Kouri on Suomen tunnetuin ja eniten Lean-valmennuksia toteuttanut asiantuntija. Ilkka toteutti ensimmäisen Lean-valmennuksen syyskuussa 1992 ja on siitä lähtien kouluttanut tuhansia henkilöitä yli sadassa eri organisaatiossa. Ilkka on ollut perustamassa Suomen Lean yhdistys ry:tä ja sai tunnustukseksi Leanin edistämisestä Suomessa yhdistyksen kunniajäsenyyden.
    Ilkan valmennukset saavat poikkeuksetta hyvän palautteen. Laajan kokemuksen ja osaamisen ansiosta hän pystyy antamaan selkeitä ja perusteltuja vastauksia osallistujien kysymyksiin Leanin soveltamisesta erityyppisissä organisaatioissa.

Palautetta aiempien koulutusten osallistujilta:
    – ”Kouluttajalla oli todella asiantuntemusta niin teoriasta kuin käytännöstäkin ja hän osasi selittää asiat selkokielellä.”
    – ”Kokenut ja osaava vetäjä! Hallitsee ko. alan teoriat ja käytännön problematiikan suvereenisti.”
    – ”Kouluttaja oli mitä parhain. Päivä oli raskas, koska tietotulva oli mittava. Siitä huolimatta ei nukuttanut luennolla kertaakaan.”
    – ”Paljon jäi haaviin asioita, joita voi käyttää oman firman kehittämiseen, todella hyödyllinen kurssi.”
    – ”Osa asioista oli tietenkin tuttua oman 30 vuoden työkokemuksen jälkeen, mutta sain myös paljon uutta ajateltavaa.”
    – ”Paljon käytännön esimerkkejä havainnollistamassa opetusta, selkeät kertaukset osioiden lopussa, rauhallinen opetustyyli.”
    – ”Käytännön esimerkit olivat hyviä ja selkiyttävät omia ajatuksia paremmin, kuin teoriat.”
    – ”Olin tyytyväinen koulutukseen ja sain siitä paljon virikkeitä ja ideoita työhöni.”

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

15:00 Case Planmeca Oy
    Kai Mäenpää, Director, Operational Quality, Planmeca Oy
    – Kokemuksia Lean tekniikoiden hyödyntämisestä
    – Lean muutoksen käytännön toteutus ja tulokset

Loppuyhteenveto
    Ilkka Kouri

16:45 Koulutus päättyy

Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

tiistai 3.9.2019

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Ryhmäetuhinnat:
    Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa /hlö + alv 24 %,
    kolme tai useampia osallistujia: 597 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.