Illustrator-peruskurssi (2 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Illustrator-peruskurssi (2 pv)

13.-14.06.2016, , 1 kesäkuun, 2016 Sampo Korppoo

Viestintä

Illustrator on monelle Adobe-paketin ”outo lintu”. Illustrator on kuitenkin myös mahtava työkalu vektoriaineistojen tuottamiseen ja muokkaukseen. Monien yritysviestinnässä tarvittavien graafisten elementtien tuottamiseen ja muokkaamiseen Illustrator on paras valinta.

Illustrator-peruskurssilla pääset mukaan Illustrator osaajien suhteellisen harvalukuiseen joukkoon!

Kurssilla opit:
• Tuottamaan vektorigrafiikkaa
• Käyttämään Illustratorin monipuolisia vektorityökaluja
• Käyttämään muotoja ja värejä yritysgrafiikan elävöittämiseen
• Vektoroimaan pikselikuvia
• Käyttämään Illustratoria taitto-ohjelman tavoin ja tekemään esim. lehti-ilmoituksen.

Kurssi on omiaan kaikille, jotka voivat työssään hyötyä Illustratorin perusosaamisesta. Kurssin osallistujilta ei vaadita aikaisempaa kokemusta Illustratorista tai vektoripiirtämisestä. Käytämme kurssilla viimeisintä Illustrator CC-versiota, mutta kurssi soveltuu sisältönsä puolesta myös CS5-CS6 -käyttäjille.

SISÄLTÖ

Vektoripiirtämisen peruskäsitteet
• Vektorit vs. pikselit
• Illustrator vs. Photoshop
• Esimerkkejä käyttökohteista
• Logot, pohjapiirokset, kartat ja muu piirrosgrafiika

Illustrator tutuksi

• Save for Web ja pikseliformaatit

Asiantuntija:
Juha Laamanen
. Juha on lähes kymmenen vuoden ajan päätoimekseen kouluttanut ihmisiä Photoshopin, InDesignin ja Illustratorin saloihin. Entisenä valokuvaajana (mm. Image Kustannus) Juhalla on myös kaytännön työkokemusta. Asiantuntijana Juha painottaa ratkaisukeskeisyyttä ja käytännönläheisyyttä. Konsultaatio tai koulutus voi olla onnistunut vain jos sillä on tavoitteet konkretiassa.

Sampo Korkeila
Sampo on kokenut graafinen suunnittelija ja monipuolinen kouluttaja. Sampo aloitti graafisella alalla vuonna 1995 ja on toiminut itsenäisenä freelance-suunnittelijana vuodesta 1998 lähtien. Kouluttajan työhön Sampo ajautui puolivahingossa vuonna 1997 ja on siitä lähtien toiminut aktiivisena ja tunnettuna kouluttajana alallaan. Asiakkaat arvostavat Sampon ihmisläheistä kouluttamista ja terävää ongelmanratkaisukykyä.

Ohjelma:
08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Koulutus alkaa

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 08.30, klo 14.00 ja lounas noin klo 11.30–12.30.

Corellia Helsinki Oy, Vilhonkatu 5a, 2 krs, Helsinki

Aika:
13.-14.06.2016

890 eur
+ alv. Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti