Innostava strategian viestintä (1/2 pv)
Infor järjestää nyt koulutuksen:

Innostava strategian viestintä (1/2 pv)

23.04.2024, Helsinki ja etäosallistumismahdollisuus , 12 tammikuun, 2024 Sampo Korppoo

Viestintä

Pohditko, miten kannattaisi viestiä strategiasta tai muutoksista? Miten saada henkilöstö innostumaan uusista tavoitteista ja sitoutumaan niihin? Onko käsissäsi strategia, jonka toteuttamiseen kaikki pitäisi saada mukaan?

Ihmiset sitoutuvat tavoitteisiin, jotka he voivat kokea itselleen tunteen tasolla merkityksellisiksi. Tässä kiitetyssä valmennuksessa opit keinot viestiä strategiasta ihmisten tarpeisiin vastaten ja siten tuloksellisemmin.

Toteutamme koulutuksemme hybridinä.

Muutosvastarinnan on todettu useissa tutkimuksissa olevankin etäiseksi jääneen strategiaviestinnän tuottamaa luonnollista epävarmuutta. Valmennuksesta saat työkalut, joilla useat organisaatiot ovat onnistuneet tekemään strategiastaan ihmisille paremmin lähestyttävän, innostavan ja arjen työtä eri rooleissa aidosti ohjaavan. Kuulet esimerkkejä ja pääset testaamaan, miten ihmisten tarpeiden ja tunnekokemuksen parempi huomiointi vaikuttaa viestinnän onnistumiseen.

Valmennus sopii sinulle, joka kaipaat konkreettisia työkaluja ihmisten välisen vuorovaikutuksen ja yhteistyön kehittämiseen.

Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:
– viestinnästä vastaava tai strategiasta viestivä viestinnän asiantuntija
– esihenkilö tai tiiminvetäjä
– strategiahankkeen vetäjä
– strategiatyössä mukana oleva

Hyödyt
– Pääset syventämään ymmärrystäsi tunnekokemuksen merkityksestä innostumisen mahdollistajana
– Saat käyttöösi tutkittuun tietoon pohjaavat ihmislähtöisen viestinnän menetelmät
– Opit hyödyntämään tunneälyä strategian ja uudistusten viestinnän työkaluna
– Saat tukea ja uusia näkökulmia totuttujen strategiaviestinnän tapojen muuttamiseen organisaatiossasi

Ella Koota
, Ihmislähtöisen viestinnän kehittäjä, strategi, viestintävalmentaja
Ella on strategisen viestinnän asiantuntija ja ihmislähtöisen viestinnän kehittäjä, joka on auttanut kymmeniä suomalaisia yrityksiä, pörssiyhtiöistä pk-yrityksiin, huomioimaan ihmiset ja heidän tarpeensa paremmin viestinnässään. Hän on perehtynyt viestinnän neuropsykologiseen näkökulmaan ja inspiroituu siitä, miten viestinnän vaikuttavuutta ja yhteyden kokemusta voidaan parantaa ihmisymmärrystä vahvistamalla. Ella toimii strategina ja viestintävalmentajana.

Innostava strategian viestintä -valmennuksen sisältö
– Innostusta ja sitoutumista vahvistava viestintä
– Työkalut ihmislähtöiseen strategiasta viestimiseen
– Keinoja yhteisen merkityksen rakentamiseen strategiaviestinnässä

Valmennus sisältää työpajatyyppisiä tehtäviä, joissa pääset jo päivän aikana testaamaan työkaluja. Tehtävät täsmennetään ennakkokyselyn perusteella osallistujien tarpeet huomioiden.

Töölönlahden koulutuskampus, Mannerheimintie 15, Helsinki. Myös etätoteutusmahdollisuus

23.4.2024, klo 9.00 – 13.00.

(+ alv. 24 %).

Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.