Innovointi ja tuotekehitys yhteistyössä toimittajien kanssa (1 pv)
Aalto PRO järjestää nyt koulutuksen:

Innovointi ja tuotekehitys yhteistyössä toimittajien kanssa (1 pv)

15.11.2019, Helsinki Täsmentyy myöhemmin, Helsinki 23 syyskuun, 2019 Sampo Korppoo

Kilpailuetua hankinnoista
Tutkimuksen tulokset osoittavat, että korkeat T&K-investoinnit eivät ole välttämättömiä, mikäli yrityksellä on toimittajien johtamiseen liittyviä kyvykkyyksiä, joita se voi hyödyntää yhteistyösuhteen käynnistämisessä ja ylläpidossa. Hankinnalla on tärkeä rooli yrityksen innovaatiotoiminnan edistämisessä toimittajaverkostonsa kautta.

Koulutus avaa uusia näkökulmia toimittajayhteistyöhön innovoinnissa ja tuotekehityksessä. Koulutuksessa syvennät osaamistasi ja luot onnistumisen edellytyksiä toimittajien kanssa tehtävään yhteistyöhön ja ymmärrät myös yhteistyöhön liittyviä mahdollisia riskejä.

Koulutuksen hyödyt
Hankinnalla on merkittävä rooli toimittajaverkostosta saatavien innovaatioiden ja tuotekehityksen stimuloinnissa. Koulutuspäivässä käydään tiiviisti läpi toimittajaverkoston merkitys ideoiden ja innovaatioiden lähteenä, esitellään keinoja, ja mahdollisuuksia syvemmän yhteistyön toteuttamiseksi ja tunnistetaan yleisimpiä riskejä.

– Oivallat toimittajien merkityksen tärkeänä ideoiden ja innovaatioiden lähteenä
– Löydät uusia keinoja tehdä yhteisyötä verkostosi kanssa
– Tunnistat toimittajien kanssa tehtävän tuotekehityksen riskit ja mahdollisuudet, sekä onnistumisen edellytykset

Koulutus sopii hankinnan ja tuotekehityksen parissa työskenteleville asiantuntijoille ja päälliköille.

Voit olla työroolissasi esimerkiksi hankinnan ja ostojen kehittämisestä vastaava, toimittajien valinnasta ja toimittajasuhteista vastaava, tuotekehitysinnovaatioista vastaava hankintapäällikkö, kategoriapäällikkö, toimittajasuhteista vastaava, tuotekehitysprojekteista vastaava tai innovaatiotoiminnasta vastaavana henkilönä.

Koulutuspäivä käsittelee toimittajaverkostojen merkitystä innovoinnissa ja tuotekehityksessä, keinoja yhteistyön syventämiseksi sekä miten välttää riskejä. Aiheisiin perehdytään käytännöllisten esimerkkien ja työkalujen kautta.

Koulutus on päivän mittainen ja koostuu asiantuntija-alustuksista, ryhmäpohdinnoista ja -harjoituksista. Koulutuksessa hyödynnetään aktivoivia työskentelymenetelmiä oppimisen syventämiseksi.

Helsinki

Perjantai 15.11.2019

Mikäli Asiakas peruuttaa osallistumisensa valmennusohjelmaan 15-21 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 20 % Palvelun hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 8-14 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 50 % Palvelun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan Asiakkaalta koko osallistumismaksu.

Ilmoittaudu ohjelmaan 25.10.2019 mennessä.