fbpx
Instagram -monipuoliset sisältömahdollisuudet (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Instagram -monipuoliset sisältömahdollisuudet (3 h)

390 euroa /hlö + alv

390 EUR

07.06.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 2 huhtikuun, 2024 Sampo Korppoo

Markkinointi , Markkinointi ja viestintä , Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia

Useiden eri sisältömuotojen alusta Instagram kasvaa ja monipuolistuu – älä jää junasta, vaan ota uudistukset hallintaan! Visuaaliseen sisältöön panostava alusta on kehittänyt valtavasti tehokkaita uusia ominaisuuksia, joihin tutustumme yhdessä tällä kurssilla.

Tavoite
Kurssin tavoitteena on ottaa Instagram kokonaisuutena hallintaan ja oppia, mitä kaikkea siellä voi tehdä juuri nyt vuonna 2024! Opit, miten Instagramin uudet ominaisuudet toimivat ja kuinka voit hyödyntää niitä tehokkaasti markkinointiin ja tavoittavaan sisällöntuotantoon.

Kenelle?
Kurssille osallistumista varten on hyvä ladata valmiiksi oma tai yrityksen Instagram-tili. Aiempi kokemus Instagramista ei ole välttämätöntä – opit varmasti uutta joka tapauksessa.

Ohjelmaversio
Koulutus ei edellytä mitään tiettyä ohjelmistoa.


Kouluttaja
Riina Kruut

Riina on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.


Koulutus on yksipäiväinen 
– aloitus klo 9.00
– koulutus päättyy klo 12.00

OHJELMA

Koulutuksen sisältö:

Instagram ja sen monipuoliset sisältömahdollisuudet

– Miten Instagram on muuttunut vuosien saatossa?
– Kuka Instagramia käyttää ja miten?
– Millainen on hyvä Instagram profiili?
– Minkä tilimuodon valitsen ja miksi?
– Miten Instagramia voi hyödyntää markkinoinnissa?
– Miten Instagram ja Facebook toimivat yhdessä?

Eri sisältömuodot ja toiminnot Instagramissa

– Kuinka tehdään feed-julkaisu (mobiililla ja selaimessa)
– Mikä on tarina ja miten se tehdään?
– Mikä on kela ja miten se tehdään?
– Kuinka pidän liven yksin tai yhdessä?
– Mikä on Instagram opas ja miten luon sellaisen?
– Miten Instagram kauppa toimii?
– + Vinkkejä tavoittavan Instagram-sisällön suunnitteluun ja aikatauluttamiseen!


Koulutuspaikka:
Etäkoulutus

Ajankohta:
7.6.2024, klo 9-12

Hinta:
390 euroa
/hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Kouluttajan muut kurssit

Samankaltaisia kursseja