Instagram yritykselle – nyt ja tulevaisuudessa (1/2 pv)
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Instagram yritykselle – nyt ja tulevaisuudessa (1/2 pv)

31.10.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 10 lokakuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Koulutus oli erittäin tehokas – pieneen aikaan oli hienosti saatu paljon asiaa ja kuitenkin interaktiolle oli tilaa. Kouluttajat esittivät asian ammattitaitoisesti ja helposti lähestyttävällä tavalla."

Sopiiko Instagram yritykselle? Kanava on kehittynyt ja muuttunut paljon tuoden markkinoijalle ison määrän uusia mahdollisuuksia. Tämän koulutuksen jälkeen tiedät, mihin suuntaan Instagram-markkinointiasi kehität!

Hyöty

Videosisältöjen nousu on vaikuttanut visuaaliseen viestintäkanavaan ja uudet mahdollisuudet mainostajalle ovat muovanneet Instagramin yrityskäyttöä.

Tässä koulutuksessa tutustumme Instagramiin nyt ja tulevaisuudessa. Opit lisää mm. Instagramin yritystilin hallinnasta, ajastamismahdollisuuksista ja analytiikasta.

Käymme läpi sisällöntuotantoa Instagramin näkökulmasta ja käyttäjien luoman sisällön hyödyntämistä Instagram-markkinoinnissa. Saat vinkkejä ja työkaluja tiliesi hallintaan ja tiedät, mihin suuntaan sinun kannattaa sisältöjäsi kehittää.

Tämä koulutus on sinulle, joka hallitset ja kehität yrityksesi markkinointia. Mukaan voit tulla halusit sitten avata yrityksellesi Instagram-tilin tai ottaa vanhan tilisi tehokkaasti haltuun.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Grapevinen koulutuspäällikkö ja digitaalisen median asiantuntija Anu Laitila.

Instagram-tilin hallinnan perusteet

Business-tili
    Useiden tilien hallinta
    Ajastaminen