Investointilaskenta (1 pv)
Taloushallintoliitto järjestää nyt koulutuksen:

Investointilaskenta (1 pv)

26.11.2019, Taloushallintoliiton koulutustilat, Helsinki Salomonkatu 17 A, Helsinki 16 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Miksi?
Tarvitseeko asiakkaasi tai oma yrityksesi tietoa, voiko ja kannattaako sijoittaa pääomaa esim. toiminnan laajentamiseksi.

Tule oivaltamaan, mitä investointilaskenta on ja mitä siinä pitää ottaa huomioon.

Miten?
Koulutus on pienryhmämuotoista – enintään 30 osallistujaa.

Koulutuksessa harjoitellaan case-esimerkkien avulla investointilaskennan erilaisten menetelmien hyödyntämistä käytännössä. Koulutuksen jälkeen lasket sujuvasti investointilaskuja Exceliä hyödyntäen. Saat koulutuksesta myös valmiita laskentapohjia Excelissä, joita voit suoraan hyödyntää tulevissa investointien laskentatilanteissa.

Kouluttaja on kokenut yritysvalmentaja, joka on kouluttanut yli 1000 valmennustapahtumaa niin räätälöidyissä yritysvalmennuksissa kuin lukuisten suomalaisten koulutusorganisaatioiden valmennuksissa.

KLT-asiantuntijalle ja taloushallinnon ammattilaiselle

Vaativuustaso: Ammattilaistaso

Kouluttaja:
Timo Toivanen
, oivalluttaja, yritysvalmentaja
Timo Toivanen on TT Valmennus Oy:n perustaja ja omistajayrittäjä. Timo on yritystalouden moniottelija, jonka intohimona on synnyttää kuulijoilleen talouden oivalluksia. Timo on kokenut yritysvalmentaja, joka on kouluttanut yli 1000 valmennustapahtumaa niin räätälöidyissä yritysvalmennuksissa kuin lukuisten suomalaisten koulutusorganisaatioiden valmennuksissa.

Timon teesit talouden valmentajana ovat osaa asiasi, vuorovaikutus puree, intouta, rautalangoita ja oivalluta. Timo jakaa talouden ilosanomaa ymmärrettävästi ja kuulijat huomioiden, eikä puhu ”talousjohtajaa”, jos kuulijat eivät ole talousjohtajia. Timo on positiivinen, energinen ja innostava esiintyjä, joka tempaa kuulijansa mukaan tarinaan.

08.45 – 09.00 Aamukahvi ja ilmoittautuminen
09.00 Koulutus alkaa
12.00 – 13.00 Lounas
14.20 – 14.40 Iltapäiväkahvi
16.00 Koulutus päättyy

Investointilaskenta
• Investointien suunnittelu ja investointiprosessi
• Investoinnin kannattavuuteen vaikuttavat tekijät
• Investointien rahoitus
• Investointilaskentamenetelmät

Taloushallintoliiton koulutustila, salomonkatu 17 A, 11. krs, 00100 Helsinki

tiistai 26.11.2019

Hinta sisältää lounaan, aamu- ja iltapäiväkahvit sekä luentoaineiston.

Jäsenhinta Taloushallintoliiton jäsenille:
435 euroa /hlö + alv 24 %.

KLT- ja PHT-hinta:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Viimeinen ilmoittautumispäivä:
12.11.2019.