Irti esiintymisjännityksestä – anna pokan pettää! (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Irti esiintymisjännityksestä – anna pokan pettää! (1 pv)

26.09.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 15 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

Syksyn hauskoin ja monille myös hyödyllisin koulutus!

Kenelle

Esiintymiskoulutus on tarkoitettu kaikille niille, jotka kaipaavat varmuutta esiintymiseensä sekä hyötyvät työssään sujuvista esiintymistaidoista.

Tule ihmeessä mukaan, jos kärsit jonkinasteisesta häiritsevästä esiintymisjännityksestä tai haluat kehittää esiintymis- ja ilmaisutaitojasi entistäkin vuorovaikutteisemmiksi ja monipuolisemmiksi!

Hyödyt

Valmennuksessa saat vinkkejä siitä, millaisilla keinoilla pystyt vähentämään esiintymisjännitystäsi tai sosiaalisten tilanteiden herättämää epämukavuutta. Samalla saat oivalluksia arkiseen vuorovaikutukseen sekä omassa työyhteisössäsi että asiakastilanteissa.

Löydät myös ilmaisuun uutta joustoa, mikä tekee esiintymistilanteesta mielenkiintoisemman, mukaansatempaavamman ja  rennomman sekä esiintyjälle että yleisölle.

Päivän aikana on luvassa kivaa, toiminnallista oppimista.

Teemme rennosti yhdessä, Simon ohjaamana, yksinkertaisia, helppoja ja hauskoja harjoitteita, joiden avulla tutkimme esiintymis- ja vuorovaikutustilanteiden käytänteitä. Kukaan ei joudu esiintymään yksin, ellei itse sitä vaadi 😉 Harjoitukset puretaan keskustellen pareittain, pienryhmissä ja koko ryhmän kanssa keskustellen.

Tutustumme mm. mielikuvatyöskentelyn, mindfullnessin, positiivisen psykologian, improvisaation ja rakentavan vuorovaikutuksen työkaluihin, joilla jännitykstä voi hallita ja samalla tehdä esiintymisestä vaikuttavampaa, vuorovaikutteisempaa ja hauskempaa.

Irtaudumme yhdessä epäonnistumisen pelosta ja opettelemme iloista mokaamista, jotta ihmisten kanssa toimiessamme ja esiintyessämme ilmaisu pääsisi liikkumaan rennosti, vapaasti ja monimuotoisesti!

Kouluttaja

Koulutuspäivän valmentajana toimii vuorovaikutusmuotoilija ja -valmentaja Simo Routarinne, Creative director IMPROVment.fi.

Simo on kansainvälisesti arvostettu rakentavan vuorovaikutuksen asiantuntija, viisas ja hauska luennoitsija, fasilitoija, moderaattori sekä kouluttaja.

Yli 20 vuoden kokemuksellaan ja kannustavalla työotteellaan hän saa lyhyessäkin ajassa ihmiset ja organisaatiot muuttamaan toimintatapojaan sujuvimmiksi edistäen sekä työhyvinvointia että tuloksellisuutta.

”Stressaa vähemmän, saavuta enemmän – yhdessä!”

Ohjelma

• Esiintymisjännitystä lieventäviä ja sitä purkavia tekniikoita ja harjoitteita, sekä fyysisiä, että mielikuvien käyttöön perustuvia
  • Iloista mokaamista ja pokan vapaaehtoista pettämistä
  • Kömmahdysten aktiivista käyttöä esityksen kevennyksinä
  • Ilmaisun jouston lisäämistä ja uusien ilmaisukeinojen haltuunottoa
  • Omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden tunnistamista
  • Huomion suuntaamista itsestä yleisöön
  • Live-esiintymisen erityispiirteitä verrattuna vaikkapa videoituun esitykseen
  • Esiintymisen vuorovaikutteisuutta
  • Variaatioiden tietoista käyttöä
  • Yleisön aktivointimenetelmiä

Aikataulu

8.30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja kahvi
9.00 Koulutus alkaa
11.30 Lounas
14.00 Kahvi
16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 26.9.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi osallistuja samasta organisaatiosta 557 euroa / hlö

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.