ISEB ISTQB Foundation Certificate (3 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ISEB ISTQB Foundation Certificate (3 pv)

1990 euroa /hlö + alv 24 %

1990 EUR

11.-13.03.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 10 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

(4.0)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - Koulutus oli todella hyödyllinen, ajatellen omaa työtäni ohjelmistotestaajana.

• - Kouluttaja oli hyvä ja erittäin asiantunteva.

Koulutuksessa käydään läpi ohjelmistotestauksen perusterminologia sekä valmiudet käyttää eri testaustekniikoita käytännön testausprojekteissa. Koulutuksen käynyt osaa testausprosessin, standardit sekä käytössä olevien työkalujen perusasiat. Koulutuksen jälkeen hyväksytysti suoritettu ISTQB Foundation -sertifikaatti on osoitus henkilökohtaisesta testausosaamisesta.

ISEB ISTQB Foundation Certificate in Software Testing on kansainvälinen ohjelmistotestauksen perustutkinto. Se on kahden kansainvälisen testauksen sertifiointijärjestön, ISEB:n (International Software Examinations Board) ja ISTQB:n (International Software Testing Qualifications Board), kehittämä. Suomessa perustason sertifikaatin suorittamista valvoo ISTQB:n Suomen paikallisjärjestö FiSTB (Finnish Software Testing Board).

Tieturi on FiSTB:n akkreditoima ISTQB/ISEB-kouluttaja. FiSTB on osa TIVIAa (Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset ry).

Tämä ISTQB testauskurssi sopii kaikille IT -alalla työskenteleville henkilöille, joiden työssä tarvitaan ohjelmistotestausta tai joiden työtehtäviin ohjelmistotestaus vaikuttaa. Koulutus sopii erityisesti mm. IT-projektipäälliköille, laatupäälliköille, testaajille ja ohjelmistokehittäjille.

Kurssin materiaalit
    Koulutuksen materiaali on englanniksi. Kurssi pidetään virallisesti akkreditoidulla materiaalilla.

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16.30-17. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Testauksen perusteet

Testauksen hallinta

• Organisaatio
    • Dokumentointi
    • Testauksen arviointi, valvonta ja kontrollointi
    • Riskit ja testaus
    • Havaintojen hallinta

Testauksen työkalutuki

• Tietokonetuetun testauksen työkalutyypit
    • Työkalujen valinta ja käyttöönotto organisaatiossa

Sertifikaatti
    Koulutus valmistaa sinut osallistumaan englanninkieliseen ISTQB Foundation Certificate testiin. Sertifioitumistilaisuus ja sen kustannus eivät sisälly koulutukseen. Jokaisen osallistujan tulee hakea itsenäisesti sertifioitumiseen alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Sertifiointikokeissa käytetään virallisesti katselmoituja ja hyväksyttyjä koekysymyksiä. Koe kestää 1 tunnin äidinkielenään kokeen kieltä puhuville ja 1 tunnin 15 min muille. Kokeessa on 40 monivalintakysymystä, joissa kussakin on vain yksi oikea vastaus. Osallistuja, joka saa vähintään 26 pistettä, läpäisee sertifiointikokeen.

Suosittelemme suorittamaan testin Tiviassa. Voit ilmoittautua testiin tästä.

Testin voi myös suorittaa Pearson VUE testikeskuksissa (Suomessa neljä testikeskusta pääkaupunkiseudulla). Tilaa testi tästä ja seuraa tämän jälkeen ohjeita testiajan varaamiseksi.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

11.-13.03.2020

1 990 euroa
    /hlö + alv 24 %. Sertifioitumistilaisuus ei sisälly koulutuksen hintaan ja siihen pitää jokaisen osallistujan hakea itsenäisesti.
    Koulutuskortilla maksavilta veloitetaan 60 euroa + alv. materiaalikustannus.

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
    Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.