ISO 45001 vaatimukset (1 pv)
Bureau Veritas järjestää nyt koulutuksen:

ISO 45001 vaatimukset (1 pv)

12.05.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 15 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

ISO-standardit

Terveellä ja turvallisella työympäristöllä on monia kasvoja. Onnistumisia, hyvinvointia, iloa, sitoutumista ja voittoja – sekä henkisiä että liiketaloudellisia. Systemaattinen lähestymistapa on suora polku turvalliseen ja terveelliseen työympäristöön. Kansainvälinen standardisoimisjärjestö ISO:n (the International Organization for Standardization) vuonna 2018 julkaisemassa ISO 45001 -standardissa käsitellään työterveys- ja työturvallisuusasioiden johtamista ja periaatteita.

Bureau Veritaksen ISO 45001 vaatimukset -koulutuksen käyminen on hyvä startti ISO 45001 -standardiin tutustumiseen sekä käytännönläheisten ideoiden hakemiseen työterveyden ja –turvallisuuden johtamisen kehittämiseen.

Koulutus sopii työterveys- ja työturvallisuusjärjestelmän parissa työskenteleville tai sen rakentamisesta kiinnostuneille henkilöille.

Kouluttaja:
Hanna Manninen
, johtava arvioija, kouluttaja, Bureau Veritas Certification

Hannalla on yli 20 vuoden kokemus elintarvike- ja prosessiteollisuuden laadunhallinnasta ja tuotekehityksestä niin B-to-B kuin B-to-C sektoreilla. Auditoijana pääpaino on elintarvike-turvallisuusjärjestelmien auditoinneissa. Kouluttajana Hanna toivoo innostavansa yrityksiä käyttämään toimintajärjestelmästandardeja elävänä työkaluna toiminnan hallitsemiseen ja kehittämiseen.

Koulutuspäivän ohjelma, klo 9:00-16:00:

• Koulutuksen ja osallistujien esittelyt
• Työterveys- ja työturvallisuusjärjestelmän periaatteet
• ISO 45001 standardin rakenne ja vaatimukset
• Keskustelu, yhteenveto ja koulutuspäivän päätös

Etäkoulutus (Microsoft Teams)

keskiviikko 12.05.2021

Tilaisuuksiimme osallistumisen peruutus on mahdollista veloituksetta viimeistään 14 päivää ennen tilaisuuden alkua ja tuon jälkeen tehtävistä peruutuksista veloitamme 50 % tilaisuuden osallistumismaksusta. Paikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle, mikäli ilmoittautunut itse estyy osallistumasta. Varaamme oikeuden perua tilaisuuden alhaisen osallistujamäärän vuoksi viimeistään 7 päivää ennen tilaisuuden alkamista, jolloin jo ilmoittautuneille ei aiheudu kuluja.