ISO 9001:2015 Vaatimukset ja sisäinen auditointi (2 pv)
Bureau Veritas järjestää nyt koulutuksen:

ISO 9001:2015 Vaatimukset ja sisäinen auditointi (2 pv)

1 290 euroa /hlö + alv 24 %

23.-24.05.2023, Original Sokos Hotel Presidentti, Helsinki Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki 21 helmikuun, 2023 Sampo Korppoo

ISO-standardit , Laadunvarmistus

Bureau Veritaksen ISO 9001 vaatimukset ja sisäinen auditointi –koulutus perehdyttää osallistujat laadunhallinnan perusteisiin ja periaatteisiin soveltavin esimerkein. Koulutuksessa käydään läpi myös sisäisen auditoinnin läpivienti harjoitusten avulla, jonka jälkeen koulutuksen osallistujat pystyvät suunnittelemaan, toteuttamaan ja raportoimaan organisaation sisäisen laatuauditoinnin.

Koulutus on suunniteltu laatupäälliköille, laatuinsinööreille ja muille laadusta vastaaville henkilöille, jotka tekevät töitä laatujärjestelmän ja laadunhallinnan parissa. Koulutus sopii hyvin myös laatujärjestelmän rakentamista harkitseville.

Kouluttajat:
Hanna Manninen
, johtava arvioija, kouluttaja, Bureau Veritas Certification

Hannalla on yli 20 vuoden kokemus laadunhallinnasta ja tuotekehityksestä niin B-to-B kuin B-to-C sektoreilla. Hän auditoi elintarviketurvallisuus-, QHSE- sekä energiatehokkuusjärjestelmiä. Kouluttajana Hanna toivoo innostavansa yrityksiä käyttämään toimintajärjestelmästandardeja elävänä työkaluna toiminnan hallitsemiseen ja kehittämiseen.

Mari Välimaa, johtava arvioija, kouluttaja – Bureau Veritas Certification

Mari on auditoinut yli 200 erilaista johtamisjärjestelmää ja päässyt tutustumaan lähes yhtä moneen mielenkiintoiseen yritykseen. Työhistoriasta löytyvät myös esimiestehtävät, projektien johtaminen sekä laadusta vastaavana toimiminen. Marin teoriapohja rakentuu yritysjohtamisen tradenomin, talousoikeuden ekonomin sekä Hyväksytty Hallituksen Jäsen -tutkintojen yhdistelmästä. Sertifiointiosaaminen koostuu ISO9001, ISO14001 ja ISO45001 järjestelmien johtavan auditoijan koulutuksista. Kouluttajana Mari käyttää paljon käytännön esimerkkejä, joiden avulla uudet asiakokonaisuudet tulevat helpommin pureskeltaviksi ja jäävät paremmin mieleen.

Koulutuspäivän ohjelma, 1. koulutuspäivä, klo 9.00-17.00:
• Koulutuksen tavoitteet, ohjelma ja esittelyt
• Laadunhallinnan periaatteet
• Prosessimainen toimintamalli
• ISO 9001:2015 vaatimusten katselmus
• Laatujärjestelmän yleisimpiä sudenkuoppia
• Keskustelu, yhteenveto ja koulutuspäivän päätös

Koulutuspäivän ohjelma, 2. koulutuspäivä, klo 9.00-16.00:
• Sisäisten auditointien tarkoitus ja auditoijan ominaisuudet
• Sisäisen auditoinnin suunnittelu, toteutus ja raportointi
• Poikkeamaharjoitus
• Ryhmätyö: Auditoinnin suunnittelu
• Case-harjoitus
• Koulutuspäivän päätös ja koulutuksen yhteenveto

Original Sokos Hotel Presidentti, eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki

23.5.-24.5.2023

1 290 euroa

Tilaisuuksiimme osallistumisen peruutus on mahdollista veloituksetta viimeistään 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Paikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle, mikäli ilmoittautunut itse estyy osallistumasta. Varaamme oikeuden perua tilaisuuden alhaisen osallistujamäärän vuoksi viimeistään 7 päivää ennen tilaisuuden alkamista.