ISO-standardien vaatimukset organisaation arjessa (1 pv)
Quality Knowhow Karjalainen järjestää nyt koulutuksen:

ISO-standardien vaatimukset organisaation arjessa (1 pv)

03.05.2023, Sibeliustalo, Lahti Ankkurikatu 7, Lahti 14 helmikuun, 2023 Sampo Korppoo

ISO-standardit , Laadunvarmistus

Laatu-, ympäristö- ja TTT standardien vaatimukset koetaan edelleen usein vain sertifikaattien vaatimiksi sekä usein myös vaikeiksi ja turhiksi, hyödyttömiksi.

Pitääkö näiden vaatimusten olla jotain normaalista organisaation toiminnasta poikkeavaa vai sisältääkö toimintamme joka tapauksessa näiden standardien vaatimusten asiat tunsimme standardit tai emme?

Koulutuspäivän aikana käydään läpi ISO 9001, ISO 14001 ja ISO 45001 vaatimukset käytännön esimerkein ja harjoittein. Päivässä käydään läpi standardien kohtia 4 – 10 ja mitä ne käytännössä tarkoittavat organisaatiolle eli esimerkiksi mitä toimintaympäristön läpikäynti yleensä käytännössä on organisaatiossa, mitä merkittävien sidosryhmien odotuksien ja vaatimusten tietäminen käytännössä tapahtuu, jne.

Ota haltuun standardit

Kenelle koulutus soveltuu
Kurssi soveltuu kaikille standardien vaatimuksista kiinnostuneille ja niitä työssään tarvitsevalle. Kurssilla vasta-alkaja saa ymmärryksen ISO 9001, ISO 14001 ja ISO 45001 vaatimuksista ja kokeneempi puolestaan saa mukaansa uusia ideoita oman organisaation kehittämiseen.

Aikaisempaa kokemusta ei vaadita
Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ISO 9001, ISO 14001 ja ISO 45001 -standardeista.

Monimuotoinen osallistumistapa
Valitse itsellesi sopivin toteutustapa. Koulutuksen voi käydä lähiopetuksena, etänä tai hybridinä. Postitamme koulutusmateriaalit sekä striimaamme koulutuspäivät etänä osallistuville.

Elämyksellinen koulutuspaikka
Koulutus järjestetään ainutlaatuisissa kokouspuitteissa Sibeliustalossa, Vesijärven rantamaisemissa.

Laadukkaat tarjoilut
Food & Events huolehtii nautinnollisista lähikoulutuspäivän tarjoiluista tarjoten varmasti jotakin jokaisen makuun. Muistathan myös ilmoittaa mahdollisesta eritysruokavaliostasi ilmoittautumisen yhteydessä.

Elina Mäkinen

09:00 Avaus, esittely ja ohjelma
– Yleistä standardeista
– Toimintaympäristö ja sidosryhmät
– Johtajuus

12:00 Lounas

– Suunnittelu
– Tukitoiminnot
– Toiminta

14:30 Kahvi

– Suorituskyvyn arviointi
– Parantaminen
– Keskustelu, opit ja oivallukset

16:00 Päivän päätös

Sibeliustalo, Ankkurikatu 7, 15140 Lahti tai etäosallistuminen

03.05.2023

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Peruutus on ilmoitettava viimeistään viikkoa ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.