ITIL® 4 Foundation (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ITIL® 4 Foundation (2 pv)

23.-24.03.2020, Tieturi Oy, Oulu Teknologiantie 1, Oulu 12 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

ITIL® 4 Foundation valmentaa ITILin uusimpaan versioon. Koulutuksessa käyt läpi koko ITIL sisällön kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. ITIL-kurssin jälkeen sinulla on perustason ymmärrys keskeisistä ITIL-käsitteistä. Koulutus valmistaa ITIL 4 Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.

ITIL on kokoelma IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä käytäntöjä, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaimmistosta. ITILin suosio on vankkaa ympäri maailmaa ja myös Suomessa sen oppeja sovelletaan menestyksekkäästi hyvin monessa IT-organisaatiossa.

Suorita kansainvälinen ITIL 4 sertifikaatti

Edellinen ITIL-versio, ITIL V3, kuvaa palvelun elinkaarta, johon kuuluu 26 prosessia. ITIL 4 jatkaa kehitystä tuomalla mukaan arvoketjuja ja niihin liittyviä käytäntöjä. Kokonaisvaltainen palvelumalli yhdistää palvelunhallintaan elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

Kahden päivän koulutuksen aikana käydään läpi koko ITIL:n sisältö kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Koulutus antaa hyvät valmiudet ITIL 4 Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.

Julkisilla ITIL 4 Foundation -kursseillamme on sertifiointitakuu. Saat koulutuksen aikana maksutta käyttöösi harjoituskysymyksiä, jotka auttavat sinua valmistautumaan sertifiointikokeeseen. Jos teet kokeen kurssin päätteeksi, varaathan edellisen illan omaehtoiseen harjoitteluun.

Olemme niin varmoja koulutuksemme laadusta, että lupaamme sinulle testin uusinnan veloituksetta, jos et läpäise testiä.

IT-palvelujen hallinta- ja tuottajaorganisaatioiden asiantuntijoille, jotka tarvitsevat perustiedon ITIListä ja sen käytöstä palvelujen laadun parantamiseksi. Koulutus soveltuu hyvin myös liiketoiminnan asiantuntijoille ja muille ammattilaisille, jotka toimivat IT-palveluiden hankkimiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä tehtävissä. Kurssi soveltuu myös aiemmin ITIL-sertifioituneille, jotka haluavat päivittää osaamisensa tuoreimman ITIL 4 version mukaiseksi.

ITIL4 kou­lu­tuk­sen ta­voit­teet
ITIL 4 Foundation -kurssin jälkeen sinulla on perustason ymmärrys seuraavista ITIL-käsitteistä:
– tärkeimmät ITIL termit
– palvelunhallinnan neljä näkökulmaa
– palvelujen arvojärjestelmä (service value system)
– palvelujen arvoketju (service value chain)
– tärkeimmät ITIL käytännöt
– palvelunhallinnan 7 periaatetta

Esitiedot
Koulutus ei vaadi esitietoja.

Kurssin materiaalit
ITIL 4 Foundation -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.

Ensimmäinen koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30.
Toinen koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 15.30 + valinnainen ITIL-testi klo 15.30-16.45.
Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Sisältö kurssilla

Introduction to ITIL

Key concepts

The four dimensions of service management

The service value system

The service value chain

Major practices

• Incident management
  • Problem management
  • Service request management
  • Service level management
  • Change control
  • Service desk
  • Continual improvement

Other practices

• Supplier management, information security management, relationship management, IT asset management, monitoring and event management, release management, deployment management, service configuration management, service continuity management, availability management, capacity and performance management

The guiding principles

Sertifiointitesti
ITIL Foundation -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin, noin klo 15:30 alkaen viimeisenä koulutuspäivänä. Voit suorittaa myös testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointitesti veloitetaan erikseen: 215 euroa + alv.

Tieturi Oy, Teknologiantie 1, Oulu

23.-24.03.2020

1 550 euroa
/hlö + alv 24 %. ITIL Foundation -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin. Sertifiointitesti veloitetaan erikseen: 215 euroa + alv.

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.