ITIL 4 Foundation (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ITIL 4 Foundation (2 pv)

13.-14.05.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 26 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

ITIL ® 4 Foundation valmentaa ITILin uusimpaan versioon. Koulutuksessa käyt läpi koko ITILin sisällön kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Kurssin jälkeen sinulla on perustason ymmärrys keskeisistä käsitteistä. Koulutus valmistaa sertifikaatin suorittamiseen.

Tieturi is an Accredited Training Organization (ATO), ACCREDITED BY PEOPLECERT ON BEHALF OF AXELOS. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

IT-palvelujen hallinta- ja tuottajaorganisaatioiden asiantuntijoille, jotka tarvitsevat perustiedon ITIListä ja sen käytöstä palvelujen laadun parantamiseksi. Koulutus soveltuu hyvin myös liiketoiminnan asiantuntijoille ja muille ammattilaisille, jotka toimivat IT-palveluiden hankkimiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä tehtävissä. Kurssi soveltuu myös aiemmin sertifioituneille, jotka haluavat päivittää osaamisensa tuoreimman version mukaiseksi.

Esitiedot
Koulutus ei vaadi esitietoja.

Sertifikaatti
Koulutus valmentaa ITIL 4 Foundation –sertifikaatin suorittamiseen. Voit suorittaa sertifiointikokeen heti koulutuksen päätteeksi tai myöhemmin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointikoe on englanniksi. Sertifiointitesti veloitetaan erikseen: 215 euroa + alv. Mainitse ilmoittautumislomakkeen lisätietokentässä, jos haluat osallistua testiin.

Olemme niin varmoja koulutuksemme laadusta, että lupaamme sinulle uusinnan veloituksetta, jos et läpäise testiä.

Kurssin materiaalit
Kurssimateriaali ja testi on englanniksi.

ITIL on kokoelma IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä käytäntöjä, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaimmistosta. ITILin suosio on vankkaa ympäri maailmaa ja myös Suomessa sen oppeja sovelletaan menestyksekkäästi hyvin monessa IT-organisaatiossa.

Suorita kansainvälinen sertifikaatti
Edellinen versio, ITIL V3, kuvaa palvelun elinkaarta, johon kuuluu 26 prosessia. ITIL 4 jatkaa kehitystä tuomalla mukaan arvoketjuja ja niihin liittyviä käytäntöjä. Kokonaisvaltainen palvelumalli yhdistää palvelunhallintaan elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

Kahden päivän koulutuksen aikana käydään läpi koko ITILin sisältö kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Koulutus antaa hyvät valmiudet sertifikaatin suorittamiseen.

Julkisilla kursseillamme on sertifiointitakuu. Saat koulutuksen aikana maksutta käyttöösi harjoituskysymyksiä, jotka auttavat sinua valmistautumaan sertifiointikokeeseen. Jos teet kokeen kurssin päätteeksi, varaathan edellisen illan omaehtoiseen harjoitteluun.

Koulutuksen tavoitteet
Koulutuksen jälkeen sinulla on perustason ymmärrys seuraavista käsitteistä:

• tärkeimmät termit
  • palvelunhallinnan neljä näkökulmaa
  • palvelujen arvojärjestelmä (service value system)
  • palvelujen arvoketju (service value chain)
  • tärkeimmät käytännöt
  • palvelunhallinnan 7 periaatetta

Sisältö kurssilla

Key concepts

The four dimensions of service management

The service value system

The service value chain

Major practices

• Incident management
  • Problem management
  • Service request management
  • Service level management
  • Change control
  • Service desk
  • Continual improvement

Other practices

• Supplier management, information security management, relationship management, IT asset management, monitoring and event management, release management, deployment management, service configuration management, service continuity management, availability management, capacity and performance management

The guiding principles

Aikataulu koulutukselle

Ensimmäinen koulutuspäivä on klo 9:00-16:00.

Toinen koulutuspäivä on klo 9:00-15:30 + valinnaisesti testi klo 15:30-16:45.

Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

Sertifiointitesti
Koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin, noin klo 15:30 alkaen viimeisenä koulutuspäivänä. Voit suorittaa myös testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointitesti veloitetaan erikseen: 215 euroa + alv. Mainitse ilmoittautumislomakkeen lisätietokentässä, jos haluat osallistua testiin.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

HUOM! Tähän koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta. Jos osallistut verkossa, kirjoita toiveesi ilmoittautumisen yhteydessä kohtaan “muut tiedot”.

HUOM! Tämä koulutus on myös online-koulutuksena.

13.-14.05.2019

1 550 euroa

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.