ITIL® 4 Foundation (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ITIL® 4 Foundation (2 pv)

20.-21.05.2019, Tieturi, Oulu Teknologiantie 1, Oulu 6 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

ITIL Foundation koulutuksessa käyt läpi koko ITIL® sisällön kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. ITIL-kurssin jälkeen sinulla on perustason ymmärrys keskeisistä ITIL®-käsitteistä. Koulutus valmistaa ITIL® Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.
Tieturi is an Accredited Training Organization (ATO), ACCREDITED BY PEOPLECERT ON BEHALF OF AXELOS. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Kenelle?:
IT-palvelujen hallinta- ja tuottajaorganisaatioiden asiantuntijoille, jotka tarvitsevat perustiedon ITIListä ja sen käytöstä palvelujen laadun parantamiseksi. Koulutus soveltuu hyvin myös liiketoiminnan asiantuntijoille ja prosessien omistajille, jotka toimivat IT-palveluiden hankkimiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä tehtävissä.

Esitiedot:
ITIL-koulutus ei vaadi esitietoja.

Sertifikaatti
Koulutus valmentaa ITIL Foundation –sertifikaatin suorittamiseen. Voit suorittaa sertifiointikokeen heti koulutuksen päätteeksi. Voit suorittaa sertifiointikokeen valintasi mukaan englanniksi tai suomeksi. Sertifiointitesti veloitetaan erikseen: 215 euroa + alv. Mainitse ilmoittautumislomakkeen lisätietokentässä, jos haluat osallistua testiin.

Olemme niin varmoja koulutuksemme laadusta, että lupaamme sinulle uusinnan veloituksetta, jos et läpäise testiä.

Jos olet kurssilla etäosallistujana, voit suorittaa myös testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana.

Kurssin materiaalit:
ITIL Foundation -kurssimateriaali on saatavilla sekä englannin- että suomenkielisenä, voit itse valita kumman haluat. Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan lipun mukaisesti.

ITIL on kokoelma IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä prosesseja, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaista käytännöistä. ITILin suosio on kasvanut ympäri maailmaa ja myös Suomessa sen oppeja sovelletaan menestyksekkäästi hyvin monessa IT-organisaatiossa.

Suorita kansainvälinen ITIL sertifikaatti
Edellinen ITIL-versio, ITIL V3, kuvaa palvelun elinkaarta, johon kuuluu 26 prosessia. ITIL 4 jatkaa kehitystä tuomalla mukaan arvoketjuja ja niihin liittyviä käytäntöjä. Kokonaisvaltainen palvelumalli yhdistää palvelunhallintaan elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

Kahden päivän koulutuksen aikana käydään läpi koko ITIL:n sisältö kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Koulutus antaa hyvät valmiudet ITIL® Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.

Julkisilla ITIL® Foundation -kursseillamme on sertifiointitakuu. Saat koulutuksen aikana maksutta käyttöösi 120 harjoituskysymystä, jotka auttavat sinua valmistautumaan sertifiointikokeeseen. Varaathan siksi omaehtoiseen harjoitteluun yhden illan koulutusjaksoltasi.

ITIL Foundation koulutuksen tavoitteet
ITIL®-Foundation -kurssin jälkeen sinulla on perustason ymmärrys seuraavista ITIL-käsitteistä:

– tärkeimmät ITIL termit
– palvelunhallinnan neljä näkökulmaa
– palvelujen arvojärjestelmä (service value system)
– palvelujen arvoketju (service value chain)
– tärkeimmät ITIL käytännöt
– palvelunhallinnan 7 periaatetta

Aikataulu ITIL 4 koulutukselle
Ensimmäinen koulutuspäivä on klo 9:00-16:00.

Toinen koulutuspäivä on klo 9:00-15:30 + valinnaisesti ITIL-testi klo 15:30-16:45.

Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

Sisältö ITIL Foundation -kurssilla

Introduction to ITIL

Key concepts

The four dimensions of service management

The ITIL service value system

The ITIL service value chain

Major practices

– Incident management
– Problem management
– Service request management
– Service level management
– Change control
– Service desk
– Continual improvement

Other practices
– Supplier management, information security management, relationship management, IT asset management, monitoring and event management, release management, deployment management, service configuration management, service continuity management, availability management, capacity and performance management

The guiding principles

Tieturi Oy, Teknologiantie 1, Oulu

20.–21.05.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen