Jämäkkä puuttuminen alisuoriutumiseen (1 pv)
Brik järjestää nyt koulutuksen:

Jämäkkä puuttuminen alisuoriutumiseen (1 pv)

15.03.2022, Tapah­tu­matalo Bank, Helsinki Unio­ninkatu 20, Helsinki 14 helmikuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Koulutus oli hyvä, johdonmukainen ja keskittyi oleellisiin asioihin. Kouluttaja oli pätevä!

• Oli mukavaa jakaa kokemuksia muiden kanssa.

• Hyvä ja mielenkiintoinen koulutus. Kiitokset järjestäjille!

Esimie­hille suun­ni­tel­lussa valmen­nuk­ses­samme käymme läpi keinoja, joiden avulla esimies voi tehok­kaasti puuttua työn­te­kijän alisuo­riu­tu­miseen. Valmennus perustuu varhaisen puut­tu­misen malliin, jolla työsuo­ri­tuk­sissa ilme­neviä ongelmia voidaan ratkaista raken­ta­vasti. Käsit­te­lemme alisuo­riu­tu­mista työn­johto-oikeuden näkö­kul­masta, mutta pohdimme myös erilaisia tapoja, joilla työn­tekijä sitou­tetaan ottamaan enemmän vastuuta omasta työstään ja koko orga­ni­saation menes­tyk­sestä.

Hyödyt osallistujille:
    – Opit tuntemaan esimiehen johta­mi­soi­keuden perusteet ja juri­diset keinot heikkoon työsuo­ri­tukseen puut­tu­miseen
    – Opit analy­soimaan alisuo­riu­tu­misen syitä ja ilme­ne­mis­muotoja
    – Opit haas­tamaan työn­te­kijäsi ottamaan enemmän vastuuta työtu­lok­sestaan
    – Saat rohkeutta puuttua ja opit antamaan vaikut­tavaa palau­tetta
    – Saat tukea alisuo­riu­tu­miseen puut­tu­miseen ja opit kään­tämään alisuo­riu­tu­miset onnis­tu­mi­siksi

Koulutus on suun­ni­teltu kaikille johta­jille, esimie­hille ja projek­ti­pääl­li­köille, jotka kohtaavat työssään alisuo­riu­tu­misen aiheut­tamia ongelmia ja haluavat haastaa työn­te­ki­jöitään ottamaan enemmän vastuuta työstään, kehit­ty­mi­sestään ja oman työyh­tei­sönsä kehit­tä­mi­sestä.

Kouluttaja:
    Jari Salminen

Johta­mis­teh­tävien grand old man Jari on muutosjohtamisen pitkän linjan ammattilainen, jolla on laaja kokemus kymmenien muutoshankkeiden johtajana, tutkijana ja kirjailijana.

KTT Jari on kirjoittanut 15 johtamista käsittelevää kirjaa sekä johtanut lukuisia muutoshankkeita suurissa ja pienemmissä organisaatioissa. Jarin valmennuksia kuvataan helppotajuisiksi, keskusteleviksi ja innostaviksi. Erityistä kiitosta valmennukset ovat saaneet käytännönläheisyydestään ja sovellettavuudestaan.

Jari on monen­laisten johta­mis­teh­tävien ohella toiminut yritys­kon­sulttina jo vuodesta 1986 ja väitellyt tohto­riksi Turun Kaup­pa­kor­kea­kou­lusta aiheenaan muutos­joh­ta­minen ja johta­mis­vies­tintä. Yrittäjänä hän on toiminut vuodesta 2003.

Erityis­osaa­mi­sa­lueet: Stra­te­ginen johta­minen ja haas­tavien muutos­ti­lan­teiden hallinta, johta­minen ja esimiestyö, myynti ja asia­kas­palvelu, johta­mis­vies­tintä, tiimityö, tehokkaat toimin­ta­tavat ja kiireen hallinta sekä muut ihmisten johta­miseen liit­tyvät teemat.

8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

9:00 Mitä alisuo­riu­tu­minen tarkoittaa?

9:30 Esimiehen työn­johto-oikeus

10:30 Tauko

10:45 Esimiehen työn­johto-oikeuden rajoi­tukset

12:00 Lounas

13:00 Alisuo­riu­tu­misen syiden selvit­tä­minen

14:15 Tauko

14:30 Jämäkkä puut­tu­minen alisuo­riu­tu­miseen

15.30 Yhteenveto

16:00 Tilaisuus päättyy

Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
    – Jotta lähikoulutuksiimme olisi turvallista tulla, edellytämme osallistujilta koronapassia.

15.3.2022

– sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalit, Työn­te­kijän vastuu ja työelä­mä­taidot -kirjan, aamiaisen, lounaan ja kahvi­tar­joilut.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.